- Bolond vagy !-mondta Thor mellettem nagyot nevetve miközben a kertbe sétáltunk .
- Tuuuudooom !- majd egy diliset grimaszoltam neki amiről egy ötlet jutott az eszembe .
- Hey,Thor !- kiáltottam fel nagy örömömben .-Milyen hónap és napban vagyunk most ?
- Asgardi vagy Midgardi időszámitást akkarod tudni ?- nézzet rám furcsálva .
- Mindgárdi . - vágtam rá .
- Oktober 30 .Miért ? - kérdezte gyanakodva .
- Van egy ötletem .Gyere megsúgom .- közelebb hajolt hozzám én meg elmondtam neki a tervemet . Ahogy láttam egyre jobban tetszett neki .
-Te nem bolond vagy hanem örült ! Ez tetszik ! - nevetve el magát közben és vele együtt kuncogva .
Másnap reggel
Loki szemszöge :- Hmm...- forgolodtam az ágybamban .
- Haaaa... - lassan és kinkeservesen feltáplászkodva felültem .Legszívesebben egész nap az ágyban fetrengtem volna és magamban lettem volna a gondolataimmal .
Elkészülödve és felöltözve a reggelizőbe vettem az irányt kedvenc könyvemet a karom alatt tartva . Meglepetésemre senki nem volt ott .Se szolgálok ,se nemesek .Furcsáltam a dolgot majd ingerülten neki álltam összrakni a reggelimet . Étkezés közben a könyvemet olvastam ami Asgard törvényeiről szólt .
Estére el is olvastam az egészet melynek kifejezetten örültem .Végre egy nap amikor nyugodtan el tudtam olvani a könyvemet.
Elégedetten bacsuktam majd egy hangra lettem figyelmes ."Nyííírrrrk"- hallottam egy nyikorgó hangott a ball bejárati ajtónál majd fejemet sebbesen a hang irányába fordítottam .
- Mi a ...- jegyeztem meg halkan . Majd a másik oldalról egy tárgynak a leesését hallottam ami egy tányér volt . Felpattantam helyemről két kezembe a fegyveremet varázsolva .
- Ki vagy és mit akarsz tőlem ? - kiabáltam hangosan körbe nézzve . Mindenhol csak különféle nevetést hallottam majd a gyertyák sorban aludtak ki egymás után és fél perc után vak sötét lett . Nem hagytam annyiban . Erőmmel egy izzó fény gömböt hozztam létre ami enyhém zölden megvilágitotta a körülöttem lévő üres teret . Nem hittem a szememnek . Élő hallottak közeledtek felém melyeknek darabok hiányoztak tetrészeikből .
- ÉHES !AGY !AGY !- kiabálták mindnyájan. Körübelül 100-150 -en lehettek és temposabban jöttek felém .
- Ennek véget vetek ! - mondam magamnak majd gyorsan megfordulva jégszilánkokat szortam rájuk . Mindanyian össze estek és eltűntek mint egy víz pára . A gyertyák újra villágitottak és a távolban Thor,Frigga és Róze állt .Gyors léptekel indultam meg feléjük .
- Na, mi az öcsém ?Berezeltél ?-kezdte el a beszélgetést nevetve a térdét csapkodva Thor.
- Ezt ti csináltátok ? Milyen okból ?- kérdeztem higgadtan .
- Midgárdon ez a szokás .- válaszolta mosolyogva Frigga nyugtatva Lokit .
- Ez egy elég fúra szokás .Nem vagytok normálisak ! - nézztem leginkább Róze és Thor-ra . Hogy lehetek ilyen hülyékkel össze zárva ?
- Jaj, ne nyafogj ! - mondta Róze majd oda jött hozzám gyengéd puszit adva .
- Boldog Halloween-t Loki ! -mondta majd láthatóan boldogan átölelve s fejével a melkasomba dörgölözöt .Egyből elfelejtettem mi is történt. Problémám már inkább az volt ,hogy érzelmeimet rejtegetni tudjam és ne gyengüljjek el itt helyben .
KAMU SEDANG MEMBACA
We are one!{Loki fanfiction}
Romansa"-Tudom mit fogsz mondani Loki. Miért tűnetem el? Miért hagytalak egyedűl ilyen hosszú időre? - közben lassan elindult felém.Arcán a hatalmas meglepődés látszódót. - Jelentettem neked bármit is ? Mond meg jelezte bármi is ,hogy fontos vagyok neked...