- Hogy juttunk túl Heimdallon? Szerintem nem enged át minket újra,főleg a történtek miatt.- fordultam hátra Lokira nézzve miközben sebbesen a Bifrost irányában vágtáztunk.
- Nem lesz gond.- felelte nyugodtan.
Kicsit nyugtalanított a helyzet. Rossz előérzetem támadt. Megálva Loki leugrot a lóról engem lerántva róla. Tőréét nyakamhoz érintette farkasszemmet nézzve az őrrel.
- Add át szépen a kardot, Heimdall. - szorított magához ,erősebben nyomva hozzám a tört. Sokkot kapva könnyeimben fűrödve törtem ki.
- Gondold meg mit teszel. Tetteid végzetes következményekkel fogank járni. - meg se mozdult csak szokásához híven lassan s mélyen beszélt.
- Oh,tán jobb lenne ha Thor leendő felesége meghalna? - vigyorogva elszórakozva élvezte a helyzetett.
- Kérlek...Loki! Ne tedd! - kérleltem zokogva.
- Hallgass midgárdi! - kiabált rám. -Nos?
- Ahogy akarod. - dobta el magától megművelt arany színű kardját. Mire nagy erővel ellökve magától ellővarázsolta a szelencét melyel pillanatok alatt lefagyasztotta utána kezével egy lassú kör leírásával eltüntette.
- Ahogy mondtam, nem lesz gond. - állt velem szemben.
- De-de...te...- dadogtam remülten. Nevette egyet kezét arcomhoz érintette homlokomra egy egyhe csókot adva.
- Soha nem bántanálok. Soha. - mélyen szemmembe nézzet. Ujjával arcomat simogatta.
- Ez megnyugtató. -feleltem kicsit megnyugodva mire Loki egy enyhe mosolyal válaszolt.
- Várj,mind végig nálad volt? - nézztem meglepetten. Miközben helyezte a kardot a helyére.
- Hol máshol?Jó lesz emléknek. - sétált mellém.
- Hihetetlen vagy. -figyeltem mosolyogva mozdulatait.
- Te úgy szintén. - forditotta el a kardot erejének köszönhetően.
Egy szivárvány hídon szeltük át a fél galaxist. Ahogy megvolt írva. Megérkezve magunk alatt egy kör alakú mintát hagyva.
- Szóval merre? -fordult felém.
- Tőlem kérdezed?
- Vegtére is te laksz itt .Nemde? - tárta szét karjait a levegőben.
- De. - körül nézztem majd lassan felismertem a helyet. Itt vettem észre a "lényt " aki Asgardba vezetett. Hogy is felejthetném el.
- Gyere. - indultam meg. Szónélkül követett így hamar megérkeztünk. Elővettem a kulcsot a cserép alól amit furcsállva nézzet. Belépve levettem a cipőmet és a gardróbba mentem.
- Keresek nekünk ruhát addig foglald el magad. - csuktam be az ajtott.
Elsőnek tanakodva csak úgy áldogált közben felmérte a terepet. A nappaliba vette az irányt ahol leült a fotelbe. Kicsit rúganyoszkodot rajta mivel Asgardban inkább a kemény ülőhelyek voltak a jellemzők. Később szemmet vetett a távkapcsolora melyet érdeklődve vizsgálgatott. Kiváncsiságában kiprobálta a gombokat mire bekapcsolt a TV. Éppen a Konyhafőnök ment amit zavartan nézzet.
Később érdeklődve és figyelmesen követte az eseményeket.- Csak ezeket találtam. Remélem jók lesznek rád. - jelentem meg egy hosszú fehér pólóban. - Mit csinálsz? -nézztem ahogy teljesen értelmetlen fejet vágot a TV-t figyelve.
- Én ezt nem értem. Tény,hogy nem eszek sokat mint Thor de,hogy lehet ilyen kevés étel egy tányéron és ...- forditotta rám tekintettét. - Oh... - nézzet csodálkozva rám mire felpattant.
KAMU SEDANG MEMBACA
We are one!{Loki fanfiction}
Romansa"-Tudom mit fogsz mondani Loki. Miért tűnetem el? Miért hagytalak egyedűl ilyen hosszú időre? - közben lassan elindult felém.Arcán a hatalmas meglepődés látszódót. - Jelentettem neked bármit is ? Mond meg jelezte bármi is ,hogy fontos vagyok neked...