Kedves olvasóim!
Nagy örömre keltem ma reggel mivel elértük az 1K megtekintést! :D Hihetetlennek tartom ,hogy ennyire tetszik nektek ez a story. Ennek örömére elhoztam nektek ezt a részt!Az idő megenyhűlt már csak az eső eset.
Letöröltem a könnyeimet majd döntöttem. Elmondom Lokinak .Összefogtam a hajamat és elindultam. Megnéztem a mellettem lévő szobájában,a könyvtárba,a tárgyaló teremben ,az étkezőben szinte már mindent megnézztem de sehol sem találtam .Csalódottan indultam vissza a kis helyiségembe.- Hercegnő!Hercegnő!- kiáltót utánam Lana .
- Lana! Minek köszönhetem a találkozást ? - igyekeztem érzéseimet eltemetni és pozitívan hozzá állni.
- Oh,Róze már ...-levegő után kapkodot .
- Van időm. Nem kell kapkodni.-nyugtattam kezemmel válához érve .Miben segithetek?
-szemével a gyűrűs újjamra tekintett .- Hát igaz !- lelkesedet. -Szívből gratulálok Róze királynő. - meghajolva mutatta ki mély tiszteletétt.
- Lana, álj fel kérlek .Mi igaz ?- úgy tettem fel a kérdést ,hogy már sejtettem a választ.
- Thor nemrégiben értesitette szüleit és barátait ,hogy megkérte a kezedet .Bár bevallom szégyenemre, hallgatoztam ,hogy mind ezt megtudjam ... - szégyelve magát hajtotta le fejét .
- Vagy úgy... - nézztem morcosan oldalra.
- Mélységes elnézését kérem Róze királynő.- kezdet volna bele újboli meghajlásába amit nem engedtem neki.
- Lana, kérlek hívj csak Róze-nak és kicsit sem rád haragszom. Sőt,köszönöm, hogy elmondtad. Thorra haragszom .Hiába kértem meg ,hogy még pár napig tartsuk titokban mégsem tette .
- Dehát ez érthető kedvesem. Ahogy hangját hallhattam elmondhatatlanul örült neki. Még soha nem láttam ilyen boldognak. - lágy,kedves hangjával próbált nyugtatni.
- Loki is...hallotta ? - masszíroztam kezeimet.
- Sajnos nem tudom csak Thor hangjától vízhangoztak a termek.
- Hm. - lehajtva fejemet a mintázot márvány földet kezdtem el tanulmanyozni.
- Elkisérnél Friggához ? Beszélni szeretnék vele ...- már a gondolattól is féltem ,hogy fog reagálni ha elmondom neki szívem valódi érzéseit .- Természetesen. -indultunk meg a nagy terem felé ahol már javában folytak az előkeszületek .Ahhoz képest hogy 5000 évet élnek elégé sietős nekik.
- Nem ,nem. Ez így nem jó. A szalvétákból nem gyűrűt kértem hajtogatni hanem rózsát ! -megmutatta ,hogy gondolta.- Így.
- Láttom nagy itt a sietség .- szóltam Friggához kuncogva.
- Róze !Úgy örülök ,hogy láttalak.-ölelt meg nagy örömmel. -Gratulálok!Elmondhatatlanul örülök ,hogy egybe kelltek .
- Frigga én szeretnék beszélni veled. - izgatottan lestek a szolgálók minket .
- Négy szemközt...- nézztem rájuk .Frigga bólintva jelezte ,hogy elmehetnek. 5 mp alatt már mindenki kiment a teremből.
VOCÊ ESTÁ LENDO
We are one!{Loki fanfiction}
Romance"-Tudom mit fogsz mondani Loki. Miért tűnetem el? Miért hagytalak egyedűl ilyen hosszú időre? - közben lassan elindult felém.Arcán a hatalmas meglepődés látszódót. - Jelentettem neked bármit is ? Mond meg jelezte bármi is ,hogy fontos vagyok neked...