Gdzie i jak się poznaliście?

4.8K 140 27
                                    

ARCHIE - W szkole, szłaś akurat po kredę, której zabrakło w klasie, a w kanciapie pań woźnych spotkałaś rudowłosego chłopaka. Był naprawdę uroczy, kiedy zarumieniony, próbował przeprosić krzyczącą na niego nauczycielkę. Spojrzał na Ciebie kątem oka i od razu wiedziałaś, że to nie jest ostatnie wasze spotkanie.

JUGHEAD - Szłaś ulicą do kawiarni, gdzie byłaś umówiona z przyjaciółką. Dzień był deszczowy, ale nie psuło Ci to humoru. Gdy szłaś chodnikiem, przejeżdżający obok motocykl ochlapał Cię brudną i zimną wodą. Zanim zdążyłaś zareagować, motocyklista zsiadł z pojazdu i podszedł do Ciebie, wyraźnie zażenowany tą sytuacją. W ramach przeprosin odwiózł Cię do domu, żebyś się przebrała, a potem zabrał na kawę.

KEVIN - W bibliotece chciałaś wypożyczyć książkę, która ostatnio wpadła Ci w oko. Gdy przechodziłaś między regałami, wpadłaś na kogoś z takim impetem, że wpadłaś na regał stojący naprzeciwko. Niestety, konstrukcja nie była zbyt stabilna i wszystkie książki pospadały z półek. Ponad trzy godziny po lekcjach spędziłaś, układając książki razem z uroczym chłopakiem, na którego wpadłaś.

SWEET PEA - Byłaś nowa w mieście i zabłądziłaś do jakiejś podejrzanej dzielnicy. Nagle czyjeś ręce złapały Cię i przyszpiliły do ściany. Pisnęłaś, zaskoczona, a chłopak, który Cię trzymał, zwolnił uchwyt i przerzucił przez ramię. Zaczęłaś go kopać, ale syknął na Ciebie, że jeśli nie przestaniesz, zostawi Cię tu, a szemrane typy chętnie zajmą się lalką z Northside. Na te słowa umilkłaś i dałaś się odstawić do jednej z głównych dróg.

*****
Mam nadzieję, że rozdział będzie się podobał. Wbrew pozorom, pisanie takich preferencji zajmuje sporo czasu. Jeśli chcecie inne postaci, napiszcie w komentarzu, a na pewno je dodam ❤️

RIVERDALE *** PREFERENCJE ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz