Special Świąteczny 🎄

1.2K 33 8
                                    

ARCHIE -
Archie przygotował coś wyjątkowego, więc gdy do niego przyszłaś, czekał na Ciebie przed domem. Zanim weszłaś do środka, zawiązał Ci oczy apaszką, abyś nie podglądała niespodzianki.
Wprowadził Cię powoli do domu, uważając, żebyś na nic nie wpadła. Zastanawiałaś się, co wymyślił tym razem. Wprowadził Cię do salonu, po czym pozwolił odsłonić oczy. Ukazał się Tobie uroczy obrazek - sznury lampek porozwieszane po całym pomieszczeniu. Mniejsze, większe, kolorowe, białe - wszystkie. Pod wielką, pachnącą choinką leżało kilka ładnie zapakowanych pudełek. Odwróciłaś się do chłopaka, który wyglądał na bardzo zadowolonego z siebie. Pocałowałaś go czule i usmiechnęłaś delikatnie, czując najprawdziwszą magię Świąt.

JUGHEAD - Święta spędzaliście z rodziną Juga. Bardzo denerwowowałaś się spotkaniem z jego mamą i siostrą, na których sympatii bardzo Ci zależało.
Dzień przed Wigilią byłaś na nieco spóźnionych zakupach przedświątecznych.
Szukałaś czegoś ładnego, ale niezbyt eleganckiego na Wigilię, kiedy wpadła na Ciebie niska i drobna blondynka. Pomogłaś jej podnieść się z podłogi, wymieniając parę uprzejmości.
Okazało się, że miałyście wiele wspólnego. Lubiłyście podobne filmy i muzykę, czytałyście książki, nawet miałyście podobny gust w kwestii ubrań.
Razem weszłyście do kilku sklepów, w których szalałyście dobrych parę godzin. Blondynka znalazła świetną sukienkę dla Ciebie, pasującą idealnie na Wigilię. Podczas rozmowy okazało się, że dziewczyna nazywa się J.B. Nie miałaś pojęcia, czemu nie przedstawiłyście się wcześniej, ale skrót wydał Ci się zabawnym zbiegiem okoliczności. Zapytałaś dziewczyny, od jakiego imienia to skrót. Jellybean.


Wigilia minęła 😕 Mam nadzieję, że ten dzień był dla Was fantastyczny ❤️🎄 Przed nami jeszcze dwa dni Świąt 💖
Jutro i pojutrze również będą krótkie opisy świąteczne, w środę lub czwartek 18+ 😊

RIVERDALE *** PREFERENCJE ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz