Part 1

5.7K 215 18
                                    

"Kit.....Kit.....Kit.."

က်ြန္​ေ​တာ့္​ေ​အာ္​သံ​ေတကိုလ်စ္​လ်ဴရ​ႉကာအ​ေ႐ွ႕က​ေနလမ္​းအျမန္​​ေလ်ာက္​ကာအခန္​းထဲကိုဝင္​သြား​ေသာKit​ေၾကာင္​့က်ြန္​ေ​တာ္​ေနာက္​​ကေနအခန္​းထဲသို႔လ္​ိုက္​ဝင္​လာခဲ့လိုက္​​ေတာ့ခုတင္​​ေပၚမာထိုင္​ရင္​းအခန္​းထဲကTVကိုဖြင္​့​ေနတဲ့Kitအနားကိုက်ြန္​ေတာ္​​တိုးသြားလိုက္​ပီးခုတင္​​ေျခရင္​းမာရပ္​ကာ...

"Kit....Pကိုစိတ္​မဆိုးပါနဲ႔ကြာ....Pတဂယ္​Kitကိုစခ်င္​႐ုံသက္​သက္​ပါ...PကKit​ေလးရဲ႕လက္​ကိုမသိပဲ​ေနမလား..."

"​ေတာ္​ပါ...ခင္​ဗ်ားႀကီးက​ေလ...တျခားလူ​ေတြအကုန္​လံုးကို​ေတာ့မွန္​​ေအာင္​​ေျဖႏိုငျ္​ပီးက်​ြန္​ေတာ္႔​​ကိုမွဘာလို႔မသိတာလဲဆိုတာက်​ေနာ္​စဥ္​းစားလို႔မရဘူး..."

"Kit...P​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​​ေနာ္​...Pကိုစိတ္​မဆိုးပါနဲ႔​ေနာ္​...."

က်​ြန္​ေ​တာ္​့အားစူပုပ္​ကာရန္​​ေတြ႔​ေန​ေသာKit​ေဘးမာဝင္​ထိုင္​လိုက္​​ေတာ့တဖက္​ကိုတိုးသြားတဲ့Kit.....

"P'New..တ​ေယာက္​ကလဲဘာလို႔ဒီ​ေန႔မွ​ေနာက္​က်​ေနမွန္​းမသိ...."

"သူမရွိတာPတို႔အတြက္​ပိုမ​ေကာင္​းဘူးလား...."

က်​ြန​္​​​ေတာ္​ေျပာကာKitနားနားကိုကပ္​ကာ​ေလနဲ႔မႈတ္​လိုက္​​ေတာ့က်ြန္​ေ​တာ့္​ကိုတြန္း​ကာ...

"သြား.......အခုမွကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုဘာမွလာလုပ္​မ​ေနနဲ႔....က်​ြန္​ေ​တာ့္​လက္​​ေတာင္​မသိတဲ့အတူတူက်​ြန္​ေ​တာ့္​ကိုပါတခါထဲ​ေမ့လိုက္​ပါလား....."

"Kit!!!!Pကိုမရြဲ႔နဲ႔​ေနာ္​...."

က်​ြန္​ေ​တာ္​အသံကိုခပ္​မာမာနဲ​ေျပာလိုက္​​ေတာ့က်​ေနာ္​့ကိုၾကည္​့ကာခုတင္​​ေပၚတြင္​​ေစာင္​​ေခါင္​းၿမီးျခံဳရင္​းလွဲခ်ကာက်​ြန္​ေတာ္​​ကို​ေက်ာ​ေပးလိုက္​တဲ့Kit..

"Kit...Pတဂယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​....Good night Kit..."

ထိုသို႔​ေသာအသံႏွင္​့အတူအခန္​းျပင္​သို႔ထြက္​သြား​ေသာPရဲ႕​ေျခသံ​ေတဟာလဲ​ေဝးသထက္​​ေဝးသြားခဲ့ျပီ....က်ြန္​ေတာ္​​ဘာမဟုတ္​တဲ့ကိစၥ​ေလးကိုစိတ္​​ေကာက္​လိုက္​တာက​်​ြန္​​ေတာ​္​့အကိုႀကီးစိတ္​မ​ေကာင္​းဖစ္​သြားပိီလားမသိ...ဒါ​ေပမဲ့သူက်ြၽန္​​ေတာ့္​လက္​ကို​ေတာင္​မမွတ္​မိပူးဆိုတာမျဖစ္​သင္​့ပူး​ေလဗ်ာ....သူက်​ေနာ္​့လက္​ကိုစမ္​းၾကည္​့ျပီးမသိပူးလို႔​ေျပာလိုက္​တဲ့အခ်ိန္​က်​ြန္​ေတာ္​​ေလဝမ္​းနည္​းလြန္​းလို႔...မ်က္​ႏွာကိုမနျဲပန္​ထိန္​းပီးဝမ္​းနည္​းျခင္​းကို​ေဒါသအဖစ္​​ေျပာင္​းလဲမိလိုက္​တာFan​ေတ​ေ႐ွ႕မာ​ေတာင္​ဟန္​မ​ေဆာင္​ႏိုင္​​ေလာက္​တဲ့အထိ...က်​ြန္​​ေတာ္နဲ့​ေ​မးထူး​ေခၚ​ေျပာ​ေလာက္ပဲရွိတဲ့P'Guy​ေ​တာင္​မွန္​​ေအာင္​​ေျဖႏိုင္​တာက္ိုက်​ြန္​ေ​တာ္​နဲ့အျမဲတမ္​းတရင္​းတႏွီး႐ွိ​ေနတဲ့က်​ြန္​ေ​တာ့္​အကိုႀကီးကမ​ေျဖႏိုင္​ဘူးတဲ့ေလ​​....ဒီ​ေလာက္​​ေတာ့က်​ြန္​ေတာ္​​စိတ္​ဆိုးသင္​့တယ္​မလား....

External Love Between UsWhere stories live. Discover now