Part 17

1.2K 142 18
                                    

ဒီ​ေန႔စ​ေန႔​ေန႔ျဖစ္​တဲ့အျပင္​႐ုိက္​ကူး​ေရးလဲမ႐ွိတာ​ေၾကာင္​့သူလြတ္​လြတ္​လပ္​လပ္​နားဖို႔အခ်ိန္​ရ​ေနတာမို႔ခုတင္​​ေပၚမွာေျခ​ေလးဆင္​းရင္​းစာအုပ္​တစ္​အုပ္​ကိုဖတ္​ကာ​ေကာ္​ဖီတစ္​ခြက္​ကိုစိန္​​ေျပန​ေျပ​ေသာက္​ရင္​းစည္​းစိမ္​ယူ​ေနမိသည္​......မၾကာလိုက္​ပါ....မိုးနတ္​မင္​းကသူ႔ကို​ေအး​ေအး​ေဆး​ေဆး​ေနခိုင္​းခ်င္​ပံုမရ.....တံခါးကိုတဘုန္​းဘုန္​းထုကာအာသံျပဲနဲ႔​ေအာ္​ဟစ္​​ေန​ေသာအ​ေကာင္​​ေပါက္​​ေၾကာင္​့အ​ေပါက္​ဝကိုအ​ေျပးအလႊားသြားလိုက္​မိတယ္​....

"ဘုန္​း....ဘုန္​း...."

"P'Sing!!!P'Sing!!!"

"အာ....Kit...လာမယ္​ဆိုတာဖုန္​းလျဲကိုမဆက္​ဘူး...."

သူတံခါးဖြင္​့ရင္​း​ေျပာလိုက္​​ေတာ့သူ႔ကို​ေက်ာ္​ကာအိမ္​ထဲဝင္​သြား​ေသာကိုယ္​​ေတာ္​​ေခ်ာကဘု​ေတာ​ေသးသည္​...

"ႀကိဳမဆက္​ပဲလာ​ေတာ့ဘာျဖစ္​လဲPရာ...လာလို႔မရဘူးလား...."

ဝယ္​လာ​ေသာစံုစီနဖာအထုပ္​မ်ားကိုစားပြဲ​ေပၚတင္​ရင္​းမ်က္​​ေစာင္​းကလဲထိုး​ေန​ေသးသည္​....

"မဟုတ္​ဘူး​ေလ...Kitလာတဲ့အခ်ိန္​Pမ႐ွိရင္​ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ...."

"Pရဲ႕ Timetable​ေတြ Schedule​ေတြယူထားတာအလကားမွမဟုတ္​တာ...."

​ေျပာျပီးလဲအၿငိမ္​မ​ေနလက္​ကလဲသူဝယ္​လာတဲ့မုန္​႔​ေတြ​ေဖာက္​စား​ေန​ေသးတယ္​....

"Pကအိပ္​​ေနတာလား...."

စြတ္​က်ယ္​အမဲ​​ေလးနဲ႔Boxerအတို​ေလးသာဝတ္​ထားတာမို႔သူ​ေမးမိ​ေတာ့....

"မဟုတ္​ပါဘူး...စာအုပ္​ဖတ္​​ေနတာ..."

"ဟုတ္​လား...Kitကိုလဲဖတ္​ျပ​ေနာ္​....လာ..."

​ေျပာလဲ​ေျပာ​ဝယ္​လာ​တဲ့​ေပါက္​​ေပါက္​​ေတြအ​ေအး​ေတြအကုန္​အိပ္​ခန္​းထဲသယ္​ျပီးကုတင္​​ေပၚတက္​ထိုင္​​ေနတဲ့အ​ေကာင္​​ေပါက္​....

"Kit!အိပ္​ယာ​ေပၚမွာအစားမစားရဘူး..."

သူ​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ျပဴး​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​​ေလးျပန္​ၾကည္​့လာတယ္​....

External Love Between UsWhere stories live. Discover now