Part 26

1.1K 149 40
                                    

"Kit...passportပါျပီလား....ပစၥည္​း​ေတြ​ေသခ်ာစစ္​ဦးေနာ္​...အက်ီကိုလဲထူထူ​ေလးဝတ္​သြား...ျပန္​​ေရာက္​တာနဲ႔Pဆီဖုန္​းဆက္​​ေနာ္​....​ေလယဥ္​​ေပၚမွာအခ်ိန္​တိုင္​းအိပ္​မ​ေနနဲ႔ဦး...ဖုန္​းလဲမသံုးနဲ႔...P​ေျပာ​ေနတာၾကားလားKit....."

ျပန္​ဖို႔အတြက္​ပစၥည္​း​ေတြသိမ္​း​ေနတဲ့Kit​ေဘးနားသူရပ္​ရင္​းမွာတမ္​း​ေႁခြမိ​ေတာ့Replyျပန္​မလာတဲ့Kit​ေၾကာင္​့​ေသခ်ာၾကည္​့မိ​ေတာ့မ်က္​ႏွာႀကီးစျူပီး​ေတြ႔သမ်ွပစၥည္​း​ေတြအကုန္​​ေကာက္​ထဲ့​ေန​ေလရဲ႕....

"Kit!!Pကိုၾကည္​့...."

​ေျပာရင္​းနဲ႔ပဲသူ႔မ်က္​ႏွာ​ေလးဆြဲ​ေမာ့လိုက္​​ေတာ့အင္​တင္​တင္​မ်က္​ႏွာ​ေပး​ေလးနဲ႔....

"​ေသ​ေသခ်ာခ်ာျပန္​မယ္​​ေနာ္​...Pမွာတာ​ေတြလဲမ​ေမ့နဲ႔....."

"ရပါတယ္​....က်​ြန္​ေ​တာ္​့အတြက္​ပူမ​ေနနဲ႔...P​ေပ်ာ္​သလိုသာ​ေန...."

အဲ့ဒါ​ေတြစိတ္​မခ်တာ....တစ္​​ေယာက္​ထျဲပန္​ရမွာမို႔​ေကာက္​​ေနတဲ့က်​ြန္​ေ​တာ့္​ရဲ႕လိပ္​​ေပါက္​စ....​ေနဆိုျပန္​​ေတာ့လဲမိသားစုကိစၥ​ေၾကာင္​့​ေနလို႔မရဘူးတဲ့....ျပန္​ဆိုျပန္​​ေတာ့လဲတစ္​​ေယာက္​တည္​းမို႔တဲ့....သူကဒီ​ေရာက္​တုန္​း​ေလးP'Offတို႔နဲ႔ခ်ိန္​းကာလည္​ဖို႔စီစဥ္​ျပီးျပီ...ဒါကိုထို​ေကာင္​​ေလးကFMျပီးတာနဲ႔ျပန္​ရမယ္​ဆိုတာကိုႀကိဳမ​ေျပာထား....​ေရာက္​​ေနရက္​နဲ႔Kitနဲ႔ျပန္​လိုက္​မယ္​ဆိုလ်ွင္​လည္​းP'Offတို႔တစ္​ဖြဲ႔ရဲ႕လိပ္​​ေၾကာက္​လူသားဆိုျပီးမညႇာမတာအ​ေျပာအဆို​ေတြကလဲလြတ္​မည္​မဟုတ္​....မ​ေန႔က​ေတာ့P​ေနခဲ့ျပီးက်​ေနာ္​့အတြက္​ပါပိုလည္​ခဲ့ဟု​ေျပာ​ေသာ​ေကာင္​​ေလးသည္​အခု​ေတာ့​ေကာက္​​ေန​ေခ်ျပီ....စူပုပ္​ပုပ္​အ​ေကာင္​​ေပါက္​​ေလးရဲ႕နဖူးျပင္​ကိုခပ္​ဖြဖြနမ္​းလိုက္​​ေတာ့သူ႔လက္​​ေဖာင္​း​ေဖာင္​း​ေလး​ေတြနဲ႔ခါးကိုဖက္​တြယ္​လာတယ္​.....

"Pသံုး​ေလးရက္​​ေလာက္​ပဲ​ေနမွာပါ....Kitသာညီမ​ေလးကိစၥကိုအ​ေကာင္​းဆံုးျဖစ္​​ေအာင္​လုပ္​​ေပးလိုက္​...ဟုတ္​ျပီလား.....ထ...​ေလယာဥ္​ခ်ိန္​နီး​ေနပီ..."

External Love Between UsWhere stories live. Discover now