Part 23

1.2K 142 22
                                    

​ေလယာဥ္​​ေပၚတက္​ကထဲကၿငိမ္​က်သြား​ေသာKit​ေၾကာင္​့သူသိလိုက္​သည္​....ထိုခ​ေလးအိပ္​​ေရးမဝဘူးဆိုတာ....သူလဲဟို​ေျပးဒီလႊားလုပ္​ရင္​း​ေက်ာင္​းစာ​ေတြနဲ႔နပန္​းလံုးကာလာခဲ့ရသည္​မို႔တ​ေရးမွမအိပ္​ရ​ေသး....​ေလယာဥ္​​ေပၚ​ေရာက္​တာနဲ႔​ေဘးမွာအိပ္​​ေမာက်​ေန​ေသာKitကိုသူတခ်က္​လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​ျပီးသူI-pad​ေလးကိုထုတ္​လိုကျ္​ပီးမၾကည္​့ရ​ေသး​ေသာseriesကိုသာဖြင္​့ၾကည္​့​ေနခဲ့​ေတာ့သည္​.....

သူတို႔Airpotမွထြက္​သည္​ႏွင္​့ထြက္​​ေပါက္​တြင္​​ေစာင္​့​ေနၾက​ေသာFanမ်ား......

"P'Krist....P'Singto....မဂၤလာပါ!!!!!"

ထိုသို႔​ေသာသံၿပိဳင္​​ေအာ္​သံမ်ားႏွင္​့အတူသူတို႔ဆီသိုတ​ေရြ႔​ေရြ႔ဦးတည္​လာ​ေန​ေသာလူအုပ္​ႀကီး...သူထိုလူအုပ္​ႀကီးကိုသာတအံ့တျသၾကည္​့​ေနမိ​ေတာ့သည္​.....ျမန္​မာႏိုင္​ငံသည္​supportingကိုတရားဝင္​ခြင္​့ျပဳထားျခင္​းမ႐ွိ​ေသာႏိုင္​ငံဟုသူသိထားခဲ့ျခင္​း​ေၾကာင္​့ထိုမ်ွ​ေလာက္​Fanမ်ား႐ွိလိမ္​့မည္​ဟုသူထင္​မထားခဲ့ျခင္​း​ေၾကာင္​့အခုလိုအ​ေျခအ​ေနဟာသူအတြက္​အရမ္​းကိုအံ့အားသင္​့ဖြယ္​ျဖစ္​​ေနခဲ့သည္​.....သူတို႔အား​ေတြ႔ျပီးစိတ္​လႈပ္​႐ွား​ေန​ေသာFanမ်ားကိုၾကည္​့ျပီးသူၾကည္​ႏူးမႈ​ေလးျဖစ္​မိသည္​.........

ဟိုတယ္​က​ေန​ေန႔လယ္​စာစားဖို႔ထြက္​လာခဲ့တဲ့တ​ေလ်ွာက္​ကား​ေပၚမာGame​ေဆာ့​ေနတဲ့သူ႔ပုခံုး​ေပၚ​ေခါင္​းတင္​လာတဲ့P'Singto....

"Pမအိပ္​ရ​ေသးဘူးလား...အာ့​ေၾကာင္​့​ေျပာတာ​ေပါ့...အိပ္​ခ်ိန္​ရတုန္​း​ေလးက္​ုိ​ေကာင္​း​ေကာင္​းအိပ္​ပါလို႔....အိပ္​လဲမအိပ္​ဘူး...မ်က္​လံုး​​ေတြလဲအနားမ​ေပးဘူး...Pကတဂယ္​​ေျပာရခက္​တာပဲဗ်ာ.."

"Ohh....Kitရာ...Pတဂယ္​အိပ္​ခ်င္​ေနတာ...ဆူခ်င္​​ေနာက္​မွဆူကြာ​ေနာ္​....."

Pက​ေျပာလဲ​ေျပာသ့ူပုခ​ံုး​ေပၚ​ေခါင္​းတိုးကာမွီလာသည္​မို႔Pမွီလို႔အဆင္​​ေျပ​ေအာင္​ပုခံုးကို​ေအာက္​နည္​းနည္​း​ေလ်ွာ​ေပးလိုက္​​ေတာ့သူ႔လည္​ပင္​းနားအထိတိုးလာတယ္​.....သူလဲGameကိုရပ္​လိုက္​ျပီးP​​ေခါင္​း​ေလး​ေပၚပါးအပ္​ရင္​းမ်က္​လံုးတို႔ကိုမွိတ္​ပစ္​ခဲ့​ေတာ့သည္​.......

External Love Between UsWhere stories live. Discover now