Part 2

2.6K 180 14
                                    

Krist pov

က်​ြန္​ေ​တာ္​ဒီရက္​ပိုင္​းအတြင္​းPနဲ႔စကားမ​ေျပာဖစ္​..Pလဲသူ႔အလုပ္​​ေတြနဲ႔သူ႐ႈပ္​​ေနတယ္​ထင္​ပါရဲ႕...က်​ြန္​ေ​တာ့္​ကို​ေတာင္​​ေခ်ာ့ဖို႔အခ်ိန္​မ႐ွိဘူးဆို​ေတာ့​ေလ....ျပီး​ေတာ့အခု​တ​ေလာFandomမွာျဖစ္​ပ်က္​​ေနတာ​ေတ​ေၾကာင္​့လဲက်​ေနာ္​စိတ္​မ​ေကာင္​း...က်​ေနာ္​သိပါတယ္​...Yuyu​ေတကက်​ြန္​ေ​တာ့္​အတြက္​္​က်ြန္​ေ​တာ့္နား​က​ေနက်​ြန္​ေ​တာ့္​အကိုၾက​ီးထြက္​သြားမွာကိုစိုးရိမ္​ျပီးက်​ြန္​ေတာ့္​​ကိုယ္​စား​ေျပာ​ေပးတယ္​..ခံစား​ေပးတယ္​ဆ္​ိုတာကို...ဒါ​ေပမဲ့က်​ြန္​ေ​တာ့္​့ရဲ႕P'Singtanကက်​ြန္​ေ​တာ့္​ကိုထားျပီးဘယ္​ကိုမွသြားမွာမဟုတ္​ဘူးဆိုတာYuyu​ေတြကိုယံု​ေစခ်င္​တယ္​..က်​ြန္​ေ​တာ္​ကိ္ုယ္​တိုင္​လ​ဲယံုၾကည္​ထားတယ္​...Pနဲ႔အဲ့အမရဲ႕အရင္​တုန္း​ကပံု​ေတြျပန္​တက္​လာတာကိုႀကည္​့ဖို႔​ေလာက္​ထိက်​ြန္​ေတာ့မွာ​အင္​အားမ႐ွိတာ​ေၾကာင္​့လိုင္​းမတက္​ျဖစ္​တာနွစ္​ရက္​မက....ဒီအ​ေျခအ​ေန​ေတြကိုP​ေရာသိပါ့မလား...

အရင္​တုန္​းကဘာ​ေတြပဲျဖစ္​ခဲ့ျဖစ္​ခဲ့အခုPကက်​ြန္​ေ​​တာ့ကိုပဲခ်စ္​တာ​ေလ...က်​ြန္​ေတာ္​​နဲ႔႐ွိရင္​ျဖစ္​​ေပၚလာတဲ့Pအၾကည္​့​ေတြPအျပံဳး​ေတြကတျခားသူ​ေတြနဲ႔ဆိုအစအန​ေတာင္​​ေတြ႔ရျခင္​းမ႐ွိပူး...ဒါကိုလူတိုင္​းလ​ဲသိတယ္​....က်​ြန္ေတာ္​​ခ်စ္​တဲ့Pနဲ႔က်ြန္​ေ​​တာ့္​ကိုခ်စ္​တဲ့P....ဒီတိုင္​း​ေလးပဲ....ဒီတိုင္​း​ေလးပဲ႐ွိ​ေန​ေစခ်င္​တယ္​....က်​ြန္​ေတာ့္​​ရဲ႕Pကို္​က်ြန္​ေတာ္​ယံုၾကည္​ခ်င္​တယ္​....က်​ြန္​ေတာ္​ကိုယံုၾကည္​ခြင္​့​ေလးပဲ​ေပးၾကပါ...

Sing pov

ဒီ​ေန႔​ေဟာင္​​ေကာင္​မာFanmeeting႐ွိတာ​ေၾကာင္​့Airportဆင္​းရမယ္​..က်​ြန္​ေတာ္​​အလုပ္​​ေတြ႐ႈပ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့ညိီ့ကို​ေတာင္​ဖုန္​းမဆက္​ျဖစ္​ခဲ့...ဒီအခ်ိန္​​ေလာက္​ဆိုKitတ​ေယာက္​​ေကာက္​​ေကြး​ေန​ေလာက္​ပီ...မတတ္​ႏိုင္​ပူး​ေလ..​ေတြ႔မွပဲ႐ွင္​းျပပီး​ေခ်ာ့ရ​ေတာ့မွာပဲ....

က်​ြန္​ေ​တာ္​Airport​ေရာက္​​ေတာ့Kitကႀကိဳ​ေရာက္​ႏွင္​့​ေနပီးFan​ေတြနဲ႔စကား​ေျပာ​ေန​ေလရဲ႕...

External Love Between UsWhere stories live. Discover now