Part 6

1.8K 138 24
                                    

Krist pov

က်​ြန္​ေ​တာ္​ကား​ေပၚ​ေရာက္​​ေတာ့Fan​ေတြကို​ေရဗူး​ေတြလိုက္​​ေဝ​ေပးျပီးစကား​ေတြ​ေျပာျဖစ္​ၾကတယ္​..ျပီး​ေတာ့က်ြန္​ေ​​တာ့္​ေနရာမာဝင္​ထိုင္​လိုက္​​ေတာ့က်​ြန္​ေတာ့္​ေ​​ဘးမွာဝင္​ထိုင္​လာတဲ့P'Singto....က်ြန္​ေ​တာ္P​ဘက္​ကိုလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​ျပီးအ​ေ႐ွ႕​ေတြအ​ေနာက္​​ေတြက္​ုိၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့က်​ြန္​ေ​တာ္​တို႔ကိုၾကည္​့​ေနတဲ့သူမ႐ွိတာ​ေၾကာင္​့က်​ြန္​ေ​တာ္​Pဗိုက္​​ေၾကာ​ေတကိုလိမ္​ဆြဲလိုကျ္​ပီး..

"P....P'Peck​ေ႐ွ႕မွာဘာ​ေတြ​ေလ်ွာက္​​ေျပာတာလဲ...."

က်​ြန္​ေ​တာ္​အသံခပ္​အုပ္​အုပ္​နဲ႔​ေျပာလိုက္​​ေတာ့Pကမ်က္​ႏွာႀကီး႐ႈံမဲ့ရင္​း...

"အ!!KitကလဲPဘာ​ေျပာလို႔လဲ..."

"P​ေျပာတာ​ေလ....​ေတာျ္​ပီPရာ...."

"အာ..KitကလဲPကအမွန္​​ေျပာတာပဲကို...Kitဒဏ္​ရာ​ေလး​ေတြပိုဆိုးလာမွာစိုးလို႔​ေျပာတာကို...."

က်​ြန္​ေတာ့္​​ကို​ေခါင္​းငံု့ရင္​းမ်က္​ႏွာငယ္​​ေလးနဲ႔​ေျပာလာတဲ့P​ေၾကာင္​့...

"အင္​းပါ...ဟုတ္​ပါျပီ..."

Flash Back

သူတို႔Japan airpotrက​ေနHotelကိုသြားလိုက္​ၾကတယ္​..Hotel​ေရာက္​​ေတာ့မနက္​က်ရင္​သြားဖို႔လာဖို႔အတြက္​ျပင္​ၾကဆင္​ၾကရတာ​ေပါ့....သူလဲအကုန္​ျပင္​ဆင္​ပီးတာနဲ႔P'Singtoအခန္​းကိုထြက္​လာလိုက္​တယ္​...သူ့အခန္​းမွာသူမ​ေနခ်င္​​ေတာ့ဘူး​ေလ....သူတံခါး​ေခါက္​လိုက္​​ေတာ့တံခါးလာဖြင္​့​ေပးတဲ့P'Singtan...သူအခန္​းထဲကိုဝင္​သြား​ေတာ့P'Newကိုမ​ေတြ႔ဘူး...ဘယ္​​ေနရာသြားျပီးGame​ေဆာ့​ေနျပန္​ျပီလဲမသိ...P'Newမ႐ွိတာ​ေသခ်ာတာ​ေၾကာင္​့သူ​P'Singtoရဲ႕ခုတင္​​ေပၚတကျ္​ပီး​ေျခဆင္​းရင္​းထိုင္​လိုက္​တယ္​...

"ဘာျဖစ္​လို႔လဲKit...ဗိုက္​ဆာလို႔လား..Pမွာမုန္​႔​ေတြ႐ွိ​ေသးတယ္​..စားမလား..."

Pက​ေျပာရင္​းသူစာပြဲ​ေပၚကမုန္​႔​ေတြယူ​ေကြၽး​ေနတာ​ေၾကာင္​့...

"မဟုတ္​ပါဘူး....ပ်င္​းလို႔Pဆီထြက္​လာတာ..."

မဟုတ္ပါ​ဘူးသာ​ေျပာ​ေနတာလက္​ကသူေပးတဲ့မုန္​႔ထုပ္​ကိုယျူပီးသြားျပီ...

External Love Between UsWhere stories live. Discover now