Part 3

2.2K 160 16
                                    

Sing pov

Fmမစခင္​စင္​​ေနာက္​မွာျပင္​ဆင္​​ေနၾကတဲ့အခ်ိန္​က်​ြန္​ေ​တာ္​Makeup ျပင္​​ေနခ်ိန္​တြင္​က်​ြန္​ေ​တာ့္​​ေ႐ွ႕ကStand​ေပၚထိုင္​ရင္​းက်ြန္​ေတာ့္အ​ားၾကည္​့​ေန​ေသာKit....

"Kit....အဝတ္​အစားသြားလဲ​ေတာ့​ေလ..."

"​ေနပါဦးPရယ္​...Pနဲ႔မွအတူတူလဲမွာ​ေပါ့..."

"ဟုတ္​ပါပီဗ်ာ....ဟ​ုတ္​ပါပီ..."

က်​ြန္​ေ​တာ္​တို႔အဝတ္​အစားလဲပီးစင္​​ေပၚတက္​ခါနီးမွာ...

"Kit...."

က်ြန္​​ေ​တာ္​ေ​​ခၚလိုက္​​ေတာ့လွည္​့ၾကည္​့လာတဲ့Kitကိုလက္​ကားျပလိုက္​​ေတာ့က်ြန္​ေတာ့္ရ​​င္​ခြင္​ထဲကိုတန္​းဝင္​လာတဲ့Kit....

"အ​ေကာင္​းဆံုးႀကိဳးစားၾကစို႔P...."

ထိုကဲ့သို႔​ေျပာကာက်​ြန္​ေ​တာ့္​ေ​က်ာျပင္​အားပြတ္​သပ္​ကာအား​ေပးလာတဲ့Kit....

က်​ြန္​ေတာ္​​တို႔စင္​​ေပၚမွာ​ေဖ်ာ္​​ေျဖ​ေနတဲ့အခ်ိန္​က်​ြန္​ေတာ္​​Kitရဲ႕လက္​ကိုဆုပ္​ကိုငျ္​ပီးသီခ်င္​းဆို​ေတာ့က်​ြန္​ေ​တာ့္​မ်က္​လံုးအၾကည္​့​ေတြကို​ေ႐ွာင္​​ေနတဲ့Kit....Fan service time​ေရာက္​​ေတာ့Fan​ေတြနဲ႔အတူ​​ဓာတ္​ပံုတြဲ႐ုိက္​ၾကတယ္​...ထိုအခ်ိန္​Fanတ​ေယာက္​ကဓာတ္​ပံု႐ုိက္​ပီးက်​ြန္​ေ​တာ္​တို႔ျပန္​ႏႈတ္​ဆက္​တဲ့အခ်ိန္​ဖ်တ္​ခနဲက်ြန္​ေ​တာ့္ပါး​ကိုနမ္​းသြားတာ​ေၾကာင္​့က်​ြန္​ေ​တာ္​ထူပူသြားမိတယ္​.....ကြၽန္​​ေတာ္​့ထက္​ပိုဆိုးသည္​ကKit...က်ြန္​ေတာ္​​​ေၾကာင္​အစြာသာထိုFanကိုၾကည္​့​ေနမိ​ေတာ့သည္​......က်ြန္​ေ​​တာ္Ki​tကိုလွည္​့ၾကည္​့မိ​ေတာ့ထိုFanအားၾကည္​့​ေနသည္​မ်က္​လံုးတို႔သည္​တည္​ၿငိမ္​​ေနသည္​...​ေဒါသ​ေငြ႔အနည္​းငယ္​ကိုပင္​​ေတြ႔​ေနရသ​ေယာင္​...အ​ေနာက္​ကတက္​လာတဲ့Fanကို​ေတာင္​ျပံဳးျပျခင္​းမ႐ွိ​ေတာ့တဲ့Kit​ေၾကာင္​့က်​ြန္​ေ​တာ္​ေ​တာင္​အားနာသြားမိတယ္​....ထိုခ​ေလးဘယ္​လိုျဖစ္​တာပါလိမ္​့...Fan​ေတြဆိုအရမ္​းအ​ေလးထားျပီး​ေပ်ာ္​​ေအာင္​ထားတဲ့ခ​ေလးကအခုလုပ္​​ေနတဲ့ပံုစံ​ေတြနဲ႔ဘာမွမဆိုင္​...သူျဖစ္​​ေနတဲ့ပံုစံ​ေတြကို​ေရာသူသတိထားမိရဲ႕လား...​ေနာက္​Fanတ​ေယာက္​လာတဲ့အခ်ိန္​မွာေတာ့က်​ြန္​ေ​တာ္​Kitဒူး​ေခါင္​း​ေလးအားခပ္​ဖြဖြပြတ္​ကာျပံဳးျပလိုက္​​ေတာ့တည္​ၿငိမ္​​ေသာမ်က္​ဝန္​း​ေတြႏွင္​့ပင္​ၾကည္​့လာျပန္​တယ္​....

External Love Between UsWhere stories live. Discover now