(Κορίτσια θα βάζω και τραγούδια άσχετα με m&m ή γενικά με το part αν θέλετε τα ακούτε ❤️❤️)
Σήμερα ήταν η μέρα... Η μέρα που θα κοιτούσα την Νορβηγια από ψηλά και όχι μέσα από τον υπολογιστή μου. Δεν σας συστήθηκα με λένε αντωνελα είμαι 15 χρόνων και ζούσα στην Ελλάδα. Είμαι αμαζόνα και χορεύτρια belly dance. Έχω 2 πανέμορφα άλογα ένα άσπρο και ένα μαύρο. Είναι αρσενικά και τα δύο. Το μαύρο τον λένε prince και τον άσπρο τον λένε sugar. Πέρασα ένα μεγάλο σοκ στην Ελλάδα. Μου άσκησαν bullying για το ότι είμαι MMER και ο πατέρας μου έχασε την δουλειά του γιατί η ετερια που εργαζόταν έκλεισε. Η μητέρα μου είναι ψυχολόγος και ο μπαμπάς μου οικονομολόγος. Όταν μου ανακοίνωσαν για την μετακόμιση χάρηκα τόσο πολύ γιατί δεν θα είχα ποτέ ξανά κακή μεταχείριση από κανέναν και τίποτα και φυσικά ότι θα έβλεπα και τα αγαπημένα μου δυδημα marcus and martinus. Όταν προσγειώθηκε το αεροπλάνο δεν το πιστεύα πόσο όμορφη ήταν η Νορβηγία. Φτάσαμε σπίτι και πρόσεξα ότι η οδός έλεγε '' EVFLATA '' συνηδητοποιησα ότι μένω στην ίδια οδο με τα αγόρια. Είδα τον αριθμό του σπιτιού που έλεγε '' 3 '' που σημαίνει ότι μένουμε στον ίδιο δρόμο 😱😱😱. Ξεφόρτωσα τα πράγματα, τακτοποιήσα τα άλογα μου και τα πράγματα τους και αργότερα το δωμάτιο μου. Το γέμισα ξανά με άφησες και αντικείμενα που έχω αγοράσει από το MM store. Το απόγευμα είπα στην μαμά μου ότι θα πάω μια βόλτα με τα άλογα και έβαλα κάτι απλό.
Η μαμά μου είπε να προσέξω μην χαθώ. Την αγκάλιασα και βγήκα έξω. Βαριόμουν να βάλω σέλα στο ένα από τα δυο και αποφάσισα ότι το σωστό θα ήταν να τους πάρω και τους δύο και να τους κάνω μια βόλτα με το χέρι για να ξεσκασουν και να μάθουν την περιοχή όπως και εγώ. Προχωρούσα αλλά στο απέναντι πεζοδρόμιο είδα τους marcus and martinus. Τους αγνόησα γιατί δεν είθελα να νομίζουν ότι ειμαι καμία τρελή fan που ειρθα να τους ενοχλήσω και εγώ μιας και δεν με είχαν ξαναδεί εδώ. Έτσι σηνεχισα τον δρόμο μου αλλά για κακή μου τύχη με είδαν και έτρεξαν σε εμένα.
YOU ARE READING
Μια αγάπη.... Ένας στόχος
FantasyΗ αντωνελα μια φανατική mmer που μένει στην Αθήνα μετακόμιζει στην trøfors γιατί είχαν περάσει οικογενειακός μεγάλο σοκ στην Ελλάδα από το σχολείο της αντωνελας και την δουλειά των γονιών της. Η αντωνελα είναι αμαζόνα και πολύ καλή μάλιστα... Έτσι ό...