Σημερα θα ερθει η ξαδελφη μου... ειμαι τοσο χαρουμενη που δεν μπορω να περιμενω μεχρι της 3.00 που θα προσγειωθει το αεροπλανο.
Εφαγα πρωινο και ετοιμασα τα παντα για να ειναι ολα ετοιμα οταν ερθει η Μαρια. Η Μαρια αγαπαει τα αλογα.... θα κανουμε μαζι ιππασια στα fjords αλλα βαδην γιατι δεν ξερει και πολυ καλα. Επιτελους θα ερθει καποιος που με καταλαβενει και δεν με κρινει ποτε!
Πηγα στο αεροδρομιο και την περιμενα με τον prince. Οταν την εντοπιζω μεσα στο πληθος παω καταπανω της και την αγκαλιαζω. Συγκινηθηκα που την ειδα... εχω να την δω απο τοτε που εφυγα απο εδω και επεστρεψα στην Ελλαδα για να ηρεμησω. Την εβαλα πανω στον Prince και πηγαμε σπιτι. Εκει μας περιμεναν η ελενη , ο marcus , ο martinus , ο isac και η γιαννα . Η γιαννα εκανε που και που παρεα με την Μαρια και χαρικανε πολυ που ξαναβρεθηκαν.
Το απογευμα θα παμε στο γνωστο club . Θα κατσουμε να μιλησουμε ολη την μερα ομως .... καποιος πρεπει να με βοηθεισει να βρω μια ισοροπια. Μολις τακτοποιηθηκε και κατσαμε στο κρεβατι μου της εξηγησα τι συμβενει...
Μαρια - Ναι... υποθετω δεν χρειαζεται να σου πω οτι ο Νικος προσπαθει να σας χωρισει... αλλα αυτη η αναστασια.... με προβληματιζει ο τροπος που εμπλεκετε με τα αγορια και αργοτερα με τον Νικο...
Εγω - Και εμενα ... κατι δεν μου καθετε καλα... θελω πολυ να ανακαλυψω την αληθεια οχι την αληθεια του marcus.... θελω να μαθω ακριβως πως ειναι τα πραγματα...
Μαρια - Δεν μπορεις να το ανακαλυψεις τωρα πια γιατι και οι δυο σου λενε ακριβως τα ιδια και δεν θα σου πουν σε καμια περιπτωση την αληθεια αν επιμενουν για αυτα που λενε
Εγω - Δηλαδη ζω ενα ψεμμα... δεν μπορω να μαθω αν ισχυουν αυτα που μου λενε και εγω πρεπει να το δεχθω
Μαρια - Φωναξε τον marcus και ασε με να δω εγω τι μπορω να κανω... δεν μπορω σε καμια περιπτωση να μαθω την αληθεια αλλα τουλαχιστον αν σου λεει αληθεια η ψεμματα
Εγω - Χερομαι που εισαι ξαδελφη μου 💖💖💖
Μαρια - Δεν κανει τιποτα... Χερομαι που μπορω να σε βοηθησω💘💘
Ετσι καλεσα αμεσως τον marcus σπιτι και ελεγαν πραγματα που δεν καταλαβενα... απλα περιμενα να δω που το παει η Μαρια και τι ανακαλυψε...
Μολις εφυγε την ρωτησα...
Μαρια - Πραγματικα δεν μου διχνει ενα ατομο που μπορει να σου πει ψεμματα και να μην τα ανακαλυψεις μετα... απλα πιστευω οτι δεν θα ελεγε ολη την αληθεια...
Εγω - Πρεπει να το φοβαμαι αυτο?
Μαρια - Οχι ιδιετερα... απλα καπου καπου εχε το νου σου
Μετα απο αυτην την συζήτηση πηγαμε να ετοιμαστουμε
Μαρια
Outfit
Δικο μου
Ελενη
Γιαννα
Και τα αγορια μας περιμεναν απεξω για να φυγουμε. Η Μαρια ηταν λιγο σαν το ψαρι εξω απο το νερο αλλα συνηθηζε την παρεα σιγα σιγα.
Μολις φτασαμε στο club ειδαμε οτι ειχε παραπανω κοσμο απο αυτον που είχε συνηθως και τελειως τυχαια ειχε εναν διαγωνισμο χορου σε ντουετο ή σολο . Εγω και η Ελενη ειμαστε χορευτριες και πηγαμε να δηλωσουμε σημετοχη μιας και ειχαν εκει διαφορες στολες για ολους τους χορους
YOU ARE READING
Μια αγάπη.... Ένας στόχος
FantasyΗ αντωνελα μια φανατική mmer που μένει στην Αθήνα μετακόμιζει στην trøfors γιατί είχαν περάσει οικογενειακός μεγάλο σοκ στην Ελλάδα από το σχολείο της αντωνελας και την δουλειά των γονιών της. Η αντωνελα είναι αμαζόνα και πολύ καλή μάλιστα... Έτσι ό...