ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12ο " Αναμυκτα συναισθηματα"

153 13 0
                                    

Σημερα το πρωι ξυπνησα με ορεξη για το σχολειο. Ποτε δεν μου αρεσε ιδιετερα ισως και γιατι αντιμετοπιζα προβληματα στο σχολειο αλλα οκ νταξει ουτε κρυο ουτε ζεστη. Ειμουν απομακρη απο τον mac και το καταλαβενει απο την στιγμη που με ειδε

Mac - Ολα καλα?

Εγω - Ναι γιατι?

Mac - Εισαι πολυ ησυχη συνηθος τωρα επρεπε να ειχαμε αναλισει το ποσο πολυ σε αγαπαω αλλα σημερα κουβεντα συμβενει κατι?

Εγω - Ε δεν εχω ορεξη σημερα τοσο κακο ειναι?

Mac - Καλα καλα ηρεμησε .... Αν δεν θες να μου πεις μην μου πεις αρκει να μην ειναι σοβαρο και να εισαι καλα

Εγω - Καλα ειμαι...

Η ελενη καθως μας γραφει ολους και ζει τον ερωτα της δεν περνει καν χαμπαρι τον εντονο διαλογο που ειχα με τον mac να μην μιλησω για τα μουτρα μου ολη μερα. Με το που φτανω στο σχολειο ακομα ειχα καλη διαθεση στο να παρακολουθησω αλλα οχι για να μου μιλησει ανθρωπος. Η μερα περασε βαρετα, με μουτρα και πιεση απο τον marcus για να δει τι στο καλο ειχα παθει.

Μολις φτασαμε στα σπιτι μας τοτε καταλαβε η ελενη οτι κατι δεν πηγενε καλα ...

Ελενη - Φιλεναδα σημερα κατι εχεις...

Εγω - Οχι ολα καλα απλα θελω να φυγω λιγο μην με ακολουθησεις

Ελενη - Αν αυτο σε κανει να εσθανθεις καλητερα ...

Εβαλα οτι βρηκα και εφυγα σφαιρα με τον prince αλλα δεν ειξερα που πιγενα. Τελικα εφτασα σε ενα αλλο φιορδ

Που με ηρεμουσε περισοτερο απο το παλιο παρολο που ειχα αναμνησεις στο προηγουμενο

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Που με ηρεμουσε περισοτερο απο το παλιο παρολο που ειχα αναμνησεις στο προηγουμενο. Αφησα τον prince ελευθερο να φαει ( δεν φευγει αυτος ειμαι σίγουρη ) αλλα με επιασαν δυνατα κλαματα καποια στιγμη και δεν μπορουσα να σταματησω. Δεν το πιστευω που θα το πω αλλα ... Μου λειπει η ελλαδα. Θελω να φυγω να κατσω στην ελλαδα δεν θελω κανεναν ... Η σχεση με τον marcus δεν ειναι οπως την φανταζομουν. Δεν με γεμιζει πια και δεν υπαρχει λογος να μην με γεμιζει... Ειναι τοσο καλος και συμπονετικος αλλα δεν θελω αλλο. Δεν θελω ομως να χωρισω,το καλητερο θα ηταν απλα να μην ειμαστε καθε μερα μαζι. Αλλα δεν μπορω να το αποφυγω αν δεν ειμαστε μαζι καθε μερα στο σχολειο ειμαστε γειτονες. Ευτηχως αυριο ειναι σαββατο και δεν εχω σχολειο αλλα και παλι... Θα θελει να βρεθούμε για ψωνια , να βγουμε βολτα με τα αλογα ακομα και να κατσουμε σπιτι απλα να ειμαστε μαζι που ειναι γλυκο απο την μια αλλα κουραστικο απο την αλλη. Απλα θα ζητησω να παω στην ελλαδα για λιγο καιρο ισως και βδομαδα εξαρτατε.

Το απογευμα που γυρισαν οι γονεις μου το συζητησαμε και με ρωτησαν κλασικα τι επαθα τοσο ξαφνικα και θα αφησω το αγορι μου και μια χωρα που αγαπαω τοσο πολυ. Δεν μπορούσα να εξηγησω γιατι και εγω δεν ειξερα γιατι ακριβως απλα ειξερα οτι το ειχα αναγκη κι η μαμα μου σαν ψυχολογος ειπε οτι το καλητερο ηταν να μεινω στην θεια μου την ελιζα που μενει στο κεντρο ωστε να δω λιγο κοσμο και να αλλάξω εικονες. Όταν έπρεπε να το πω στην Ελένη και στα αγόρια σφυγκοταν η καρδιά μου αλλά δεν μπορούσα άλλο πνιγομουν. Το χειρότερο ήταν που θα αφηνα τον prince όχι τόσο τον marcus γιατί στην ουσία η σχέση μας με αναγκάζει να φύγω άρα δεν με πονάει τόσο που θα τον αφήσω πίσω... Αλλά με πονάει.

Mac - Ειξερα ότι δεν Είσουν καλά... Πες μου τώρα τον πραγματικό λόγο που θες να φύγεις και αυτά τα προέκυψε κάτι συμαντικο άστα σε εμένα δε ξέρω...

Εγω - Δεν εσθανομαι καλά άφησε με ήσυχη για λίγο να πάρω μια ανάσα και θα επιστρέψω

Ελένη - Μετά φτεει ο κλέφτης ή μάλλον η κλέφτρα

Εγω - Αν δεν μπορώ να του έχω εμπιστοσύνη για μια βδομάδα δεν χρειάζεται να έχουμε σχέση ( είπα αρκετά έντονα)

Tinus - Ωραία δεν θέλω να σε πιέσω να μινεις αλλά μας λες ότι θες να πάρεις μια ανάσα... Για να το λες κάτι ή σε πιέζει ή σε έχει κουράσει

Εγω - Μου έλειψε η Ελλάδα

Ελένη - Μα.... Εσύ την συχαινοσουν

Εγω - Φαντάσου πόσο ανάγκη έχω να φύγω... Απλά μην μου το κάνετε πιο δύσκολο. Ελένη εσύ θα προσέχεις τον Prince ιππευε τον ότι θες κάνε

Mac - Γιατί όχι εγώ?

Εγω - Η angel με τον prince ειναι στο ίδιο οικόπεδο, στο σπίτι μου άρα δεν θα είναι κόπος για την Ελένη όταν θα είναι στην angel

Mac - Το άλογο σου είναι δεν θα μου είναι κόπος

Ελένη - Άστο απλά σε εμένα

Μετα από αυτό τους αποχερετησα και ξεκίνησα για Ελλάδα

Μια αγάπη.... Ένας στόχος Donde viven las historias. Descúbrelo ahora