ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21 " Δεν Είναι Δινατον..."

134 14 3
                                    

Σήμερα θα ήταν η πρώτη επίσημη πρόβα με την Αμάντα. Ειμουν αρκετά εκνευρισμένη που την έβλεπα αλλά δεν το έδειξα γιατί έχουμε και κάποιο επίπεδο ( αυτό μας μαρανε😂). Ευτυχώς είναι μαζεμένη τώρα και προσέχει τα νότα της... Καλά κάνει...

Η Γιάννα είχε πρόβα με τον isac και τις άλλες χωρευτριες αλλά για καλοκαίρι για κακό ειρθε μαζί μου η Ελένη, φυσικά δεν ειξερε τον πραγματικό λόγο που ήταν μαζί μ.

Όλα πήγεναν καλά μέχρι που παρατήρησα κάτι. Η Αμάντα προχωρούσε αρκετά ύποπτα παρόλο που ο marcus ή ο martinus ήταν μπροστα μας. Δεν ειθελα να το αφήσω όλο αυτό στην τύχη του και πήγα ήρεμα ήρεμα προς τα εκεί.

Στην αρχή απλά άκουγα. Άκουγα μια αρκετά γνώριμη φωνή... Τόσο γνωστή... Που θα ορκιζόμουν... ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ....ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΔΙΝΑΤΟΝ... ΝΙΚΟ?!?!

Εκεινη την στιγμή μπουκαρα μέσα και είχαν μείνει με ανοιχτό το στόμα.

Εγώ - ΝΙΚΟ τι στο διάολο κάνεις εδώ? Και εσύ Αμάντα? Ε τώρα δεν θα μου την γλιτώσεις...

Αμ - Αντωνελα... Στάσου συ.. Συ.. Συγνώμη

Νίκος - Ουαου... Πότε δεν ειχες τόσα νεύρα μάλλον ο marcus σου κάνει κακό

Εγώ - Βουλωστο γιατί θα σε πάρουν νεκρό από τα χέρια μου

Νίκος - Μπα τι μας λες?

Εγώ - Ε αυτο ήταν

Άρχισα να τον βαράω τόσο άσχημα που έβγαλε αίμα. Συνήθως μόλις έβγαζε κάποιος αίμα σταματούσαν αλλά τώρα ειθελα να το συνεχίσω.

Άκουσαν τις φωνές όλοι και ειρθε ο marcus, ο martinus και η Ελένη για να δουν τι εγεινε. Ο marcus πανικοβληθηκε και προσπάθησε να μας χωρίσει.

Τον πήραν ανεσθητο από τα χέρια μου ( τον προηδοποιησα) και η Αμάντα είχε πάθει μεγάλο σοκ.

Εγώ -  Βλέπω να έχεις την τύχη ΤΟΥ... Σε συγχωρεσα μια φορά δεν θα ξαναγίνει... Δεν με νοιάζει πια τι θες να κάνεις με την ζωή σου δεν με αφορά... Marcus δεν θα είναι στην ομάδα σας...

Tinus - Μα Αντωνελα...

Τον κοίταξα μ έντονο βλέμμα και απλά κατέβασε το κεφάλι του. Η Ελένη φυσικά δεν ειξερε το εγεινε και ρωτούσε αλλά φυσικά της είπα ψέμματα... Της είπα ότι απλά η Αμάντα τους είχε προδοσει χρόνια πριν και τώρα ειθελα ξαα την δουλειά της... Με πίστεψε...

Εγω - Τώρα Αμάντα μου για να μην γίνεις σαν σακί με πατάτες για πες μου τι δουλειά έχει ο Νίκος εδώ

Μια αγάπη.... Ένας στόχος Onde histórias criam vida. Descubra agora