Οι μέρες από την Πέμπτη ως την Κυριακή περνούσαν κανονικά. Το Σάββατο το βράδυ ετοίμασα τις βαλίτσες μου για να γυρίσω πίσω στο σπιτι. Θυμήθηκα την μέρα της μετακόμισης... Έφτιαχνα τις βαλίτσες μου από το προηγούμενο βράδυ ώστε να φύγω χωρίς καμία καθηστεριση. Το πρωί φάγαμε όλοι μαζί και έκανα μια συζήτηση με την ξαδέρφη μου...
Εγω - Μαρία... Δεν ξέρω πως να σε ευχαριστήσω
Μαρια - Μην το σκέφτεσαι απλά πριν φύγεις πρέπει να μιλήσουμε...
Εγω - Και εγώ... Είθελα να με συμβουλέψει για από δω και πέρα τι θα κάνω...
Μαρία - Το κινητό μου το έχεις αν με χρειαστείς πάρε με... Τώρα το καλητερο θα είναι να έχεις χρόνο για τον εαυτό σου... Βρες χρόνο να φεύγεις με τον Prince... Θα σε βοηθήσει. Αν δεν μπορείς να βρεις χρόνο πριν πας στον marcus βγες οπωσδήποτε μια βόλτα είτε σε ιππασία είτε σε βόλτα απλή 5λεπτη... Γνκ πριν πας εκεί ή κάπου που νομίζεις ότι θα πιέσεις πήγενε σε άλογα...
Εγω - Σωστά... Τα άλογα είναι η καλητερη ψυχοθεραπεία... Ευχαριστώ ξαδέρφη για όλα 😘😘
Μαρία - Σε αγαπάω πολύ μικρή..😘😘
Και κάπως έτσι έφυγα από την Ελλάδα. Έβαλα κάτι απλό
Και επιτέλους τώρα πετάω προς την Νορβηγία. Προσγειώθηκα επιτέλους και αντίκρισα τον marcus με τον sugar και τον prince...Mac - Αγάπη μου καλός ειρθες ❤( με φίλησε απαλά)
Εγω - Χερομαι που επέστρεψα... Τι κάνουν τα άλογα εδώ?
Mac - Σκέφτηκα ότι θα χαρείς να δεις τον Prince το συντομότερο και να κάνουμε μια ήρεμη βόλτα.
Εγω - Ωωωωω! Είσαι πολύ γλυκός ευχαριστώ 😍😍 οι βαλίτσες μου όμως?
Μac - Στο αυτοκίνητο
Ανέβηκα πάνω στον prince και γυρίσαμε έτσι σπίτι με τον Mac. Τα παιδιά μας περίμεναν με την Angel και την Salomi για να πάμε μαζί καμία ήρεμη βολτίτσα. Δεν είχα ιδιετερο όρεξη ίσως είναι το ταξίδι... Και γυρίσαμε σπίτι. Δεν έχω όρεξη σχεδόν για τίποτα... Χερετησα τους γονείς μου και με ρώτησαν πως πέρασα. Τους τα ιπα όλα ακόμα και την συζητηση με τον Νίκο και ήταν μπροστά η Ελένη εκείνη την στιγμή. Εντάξει δεν σχολιασε απλά είχε μια ξινα στην μούρη 😂😂. Άρχισα να θυμάμαι την συζήτηση μου με την ξαδέρφη μου και αποφασησα να την πάρω τηλέφωνο.
YOU ARE READING
Μια αγάπη.... Ένας στόχος
FantasyΗ αντωνελα μια φανατική mmer που μένει στην Αθήνα μετακόμιζει στην trøfors γιατί είχαν περάσει οικογενειακός μεγάλο σοκ στην Ελλάδα από το σχολείο της αντωνελας και την δουλειά των γονιών της. Η αντωνελα είναι αμαζόνα και πολύ καλή μάλιστα... Έτσι ό...