Εχθες επιασα τον Νικο μαζι με την Αμαντα. Τους ειπα να εξαφανιστουν και να μην ξαναδω κανεναν απο τους δυο. Με ακουσε η Αμαντα και εφυγε κατευθιαν καθως ο Νικος ηταν ανεσθητος απο το ξυλο που του εδωσα. Τον πηγανε στο νοσοκομειο αλλα επειδη θελω να το παιξω ανωτερη (που ειμαι εδω που τα λεμε)πηγα να δω πως ειναι.
Νικος - Α... Αντωνελα ...?!?
Εγω - Εννοειτε οτι δεν σε εχω συγχορεσει για τιποτα... αλλα ειθελα να δω την κατασταση που σε εφερα...
Νικος - Μου ειπε η Αμαντα οτι δεν θες να μας ξαναδεις... πιστευω οτι ο marcus σε απαταει και κατι δεν σε αφηβει να το δεις.... δεν εισαι ευτηχησμενη σε βλεπω... σε ξερω...
Εγω - Ισως οχι τοσο οσο νομιζεις...
Νικος - Μπορεις για μια φορα να με πιστεψεις και να δεις καθαρα?εισαι ενα emo και παντα θα εισαι... στο αιμα σου κυλαει το μαυρο... η καταθλιψη...
Εγω - Μαμα ψυχολογο εχω... σταματα το ... δεν οδηγει πουθενα...
Με εβαλε σε σκεψεις αυτη η συζητηση η αληθεια ειναι...
Νικος - Οταν εσθανεσαι μονη σου τι κανεις ? ο,τι και να μου πεις ξερω ηδη...
Εγω - Παω στον marcus και λυνουμε μαζι τα προβληματα και τις σκεψεις μου
Νικος - Οχι... Ακους θλιβερα τραγουδια και φευγεις με τον prince βολτα για να φυγεις μακρια απο ολα....οι 4 τοιχοι σε πνιγουν και ετσι απλα φευγεις...
Εγω - Ε... εγω δεν ειμαι ετσι πια... εχω τον marcus που με εχει βοηθεισει πολλες φορες...
Νικος - Χα... το emo ειναι ιδεολογια δεν αλλαζει ευκολα... μπορει να εισαι mmer αλλα δεν μπορεις να ξεφυγεις απο την μαυριλα των αναμνησεων σουκαι των συναισθηματωνσου...
Εγω - Δεν ειρθα για να σου μιλησω για την ζωη μου εδω... λοιπον... περαστικα και ελπιζω να μην τα πουμε ποτε ξανα... μην σας ξανα δω...
Νικος - Σε νευριαζει που εχω δικιο.... οταν απειλεις τα ματια σου γινονται ψυχρα... το ξερεις...εχεις χαρακτηριστικα δολοφονικα και δεν μπορεις να ξεφυγεις...
Γυρισα απλα την πλατη μου και εφυγα... ηξερα οτι ειχε δικαιο και με τρελενε αυτο... δεν μπορουσα να φανταστω οτι οντως με καταλαβεναν ατομα που δεν ειθελα κοντα μου... οντως πρωτα φευγω,ακουω καταθλιπτηκη μουσικη και μετα παω στον marcusοταν εχω ηρεμισει πια... μα με αγαπαει και το ξερω... γιατι?πρεπει να μιλησω με την μαμα μου...
Μαμα - Αντωνελα μου...?! Ολα καλα ?
Εγω - Αν ηταν θα ερχομουν ?
Μαμα - Σωστο... με τον marcus και τον νικο?
Εγω - Βασικα... ο Νικος μου εδειξε κατι... μου εδειξε πως αντιμετοπιζω καταστασεις ...δεν με βοηθαει ο marcus... πρωτα αντιμετοπιζω καταστασεις σαν ....emo...
Μαμα - Μμ... ο Νικος σε ηξερε απο μικρη καταρχας... επεισης εισουν emo αγαπη μου ...ποιος μπορει να σε καταλαβει καλητερα απο ενα αλλο emo?
Εγω - Ναι αλλα περιμενα απο τοτε που εμαθα τον marcus και τον martinus οτι αυτοι θα ηταν πια η θεραπεια στα προβληματα μου και στις θλιβερες σκεψεις μου...
Μαμα - Αχχχ κοριτσακι μου.... καποιες συνηθειες δεν κοβοντε ευκολα... ο marcus , ολοι οι φιλοι σου και εμεις οι γονεις σου ειμαστε εδω για να σε ακουσουμε... αν θες μας μιλας αλλιως δεν μπορει κανεις να σε πιεσει να μιλησεις...
Εγω - Ωραια... με βοηθησες σε ευχαριστω μαμα 😊😊
Μαμα - Χαρομαι που βοηθησα...
Πηγα κατευθιαν στον prince με σκοπο να εξαφανιστω για ολη την υπολοιπη μερα... πηρα τον prince ...και απλα εφυγα και πηγα καπου ησυχα για να μπορω να συζητησω με τον εαυτο μου...
Ειχα πολλα “γιατι”μεσα στο κεφαλι μου . Γιατι απλα δεν εμενα emo ? Γιατι ο Νικος με καταλαβενει χωρις καν να του πω πως νιωθω? Γιατι δεν εχω τοση ικιοτητα με τον marcus?
Φοβομουν για το μελλον το δικο μου και της σχεσης μου... ετσι πειρα μια αποφαση ωστε να τσεκαρω και τον marcus και να λυσω ισως καποιες απο τις ερωτησεις μου... θα ξαναγινω emo... κανονικα με τα σκουλαρικια , τις ανταβγες, τα μαυρα ρουχα ολα... Αν ο marcus καταλαβει οτι κατι εγεινεμε τον νικο σε συντομο χρονικο διαστυμα θα βγαλω ψευτη τον Νικο και αν ξανα γινω θα παψω να εχω τοσες αποριες πια και το μυαλο δεν θα βασανιζετε...
YOU ARE READING
Μια αγάπη.... Ένας στόχος
FantasyΗ αντωνελα μια φανατική mmer που μένει στην Αθήνα μετακόμιζει στην trøfors γιατί είχαν περάσει οικογενειακός μεγάλο σοκ στην Ελλάδα από το σχολείο της αντωνελας και την δουλειά των γονιών της. Η αντωνελα είναι αμαζόνα και πολύ καλή μάλιστα... Έτσι ό...