ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 " Η εκπληξη που μας κραταγε κρυφη η Γιαννα"

135 14 0
                                    

Τους ειδαμε ημιγυμνους ο ενας πανω στον αλλον. Παθανε σοκ και μας κοιταγαν καλα καλα.

Tinus - Πορτα δεν χτυπαγατε σπιτι σας?

Mac - Ουτε εσεις χτυπησατε και μας κοβατε κιολας αρα σας αξηζε και σε εσας και στο καινουριο ζευγος που θα παμε τωρα να ενοχλησουμε😝😝

Ελενη - Αντωνελα πες κατι....

Εγω - Τι ? Αφου εχει δικιο τωρα συνεχιστε εσεις την δουλεια σας γιατι δεν θα προλαβουμε να ενοχλησουμε τους αλλους😂😂

Εκεινη την στιγμη βγηκαμε απο το δωματιο και πηγαμε στους αλλους δυο αλλα δεν ακουγαμε τιποτα παραξενο μονο σιγανες ομιλιες σαν να μιλαγαν στο τηλεφωνο? Σαν να μιλαγαν σιγα οι δυο τους? Κατι τετοιο... Πηγαμε ηρεμα ηρεμα και ακουγαμε την συζητηση. Δεν προλαβαμε να ακουσουμε τιποτα γιατι ανοιξε αποτομα η πορτα και πεσαμε μπροστα.

Γιαννα - Ενοχλουμε?

Εγω - Ααα γιαννα ... Ναι ... Εμεις...

Γιαννα - Ξεχνα το ... Θα το μαθενατε καποτε σωστα?

Mac - Τι να μαθουμε?

Isac - Αα δν ακουσατε... Ωραια... Φωναξτε και τους αλλους δυο και θα σας πουμε

Ανεβηκαμε πανω και οπως μπηκαμε μας βριζανε γιατι νομιζαν οτι πηγαμε για να τους την ξαναχαλασουμε. Αλλα μολις τους εξηγησαμε βγηκαμε εξω , ντυθηκαν και κατεβηκαν στο σαλονι.

Isac - Θα ξεκινησεις ?

Γιαννα - Αυτο αφορα εμας πιο πολυ Ελενη.... Εμ ... Οι γονεις μας εχασαν την δουλεια τους και θα μετακομισουν στην Ροδο στην γιαγια και στον παππου. Αυτο εγεινε λιγο πριν ερθω εδω. Ειχαν φιλαξει καποια χρηματα και μου τα εδωσαν για να κανω αυτο το ταξιδι αλλα χωρις επιστροφη. Προτυμησα να ταξιδεψω και να ζησω σε μια ξενη χωρα παρα να κατσω να μυζεριαζω στην Ροδο.

Ελενη - Αυτα ειναι πολυ καλα νεα... Τα μισα δηλαδη ... Και τι θα γινει τωρα στην ροδο που θα πανε?

Γιαννα - Δεν ξερω πραγματικα ... Μου ειπαν να σου δωσω ενα γραμμα και να το διαβασεις.

Ελενη - Αντωνελα θες να ανεβουμε να το διαβασουμε μαζι? ...μονο οι δυο μας

Tinus - Γιατι μονο οι δυο σας?!? Εγω οχι?

Ελενη - Ειναι στα ελληνικα πρεπει να κανω μεταφραση καθε τρεις και λιγο

Mac - Αστες μπορει κατι να αφορα και την αντωνελα και να θελει να μας το πει μετα

Μια αγάπη.... Ένας στόχος Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin