Dit is een boekclub waarin wij jouw boek op WattPad lezen en je helpen het meest uit dit platform te halen. Misschien word je wel ontdekt!
We willen dat iedereen kan profiteren van de club en daarom zal ieder boek iedere week gelezen worden. Je kan zelf kiezen hoe vaak. In ruil hiervoor zal jij ook een boek van een ander lezen.
Op WattPad zijn er zoveel muurbloempjes en onontdekte talenten! We willen deze boeken de herkenning geven die het verdient. Vandaar ook de naam Wallflower: misschien ben je onopvallend, maar daardoor niet minder mooi!
Er is geen proefperiode voor de club en je hebt geen ervaring nodig in het veld van het geven van feedback om lid te kunnen worden. Je bent ook niet gebonden aan deze boekclub, je kan lid zijn van andere clubs naast deze. Iedereen mag zich inschrijven, alleen voor boeken kunnen restricties gelden. Die vind je bij Regels.
Er zijn verschillende taken. Iedere week komt er een nieuw hoofdstuk met daarin een boek dat jij moet lezen, de weektaak. Daarnaast is er iedere week een Boek van de Maand, dat door alle leden van de club zal worden gelezen. Er staat altijd wanneer de uiterste datum is dat jij het boek moet hebben gelezen.
Daarnaast zullen soms wedstrijden gehouden worden met mooie prijzen. Deelname hieraan is niet verplicht. Wil je vaker meedoen met wedstrijden, bekijk dan ook Dandelion op het account van originalverbivore, waar iedere week een nieuwe wedstrijd gehouden zal worden.
Er zijn vele voordelen als lid van Wallflower! Je boek zal vaker gelezen worden en je kan sneller ontdekt worden, zowel door lezers in de club als buiten de club. Jouw boek zal ook vaker verschijnen bij aanbevelingen over heel WattPad. Daarnaast zullen trouwe lezers die je al had, sneller geneigd zijn te stemmen of te reageren als ze andere reacties zien. Lid zijn heeft dus heel veel pluspunten!
Ben jij benieuwd, wil je meer weten of wil je lid worden? Lees snel verder.
JE LEEST
Wallflower [Boekclub] ❌
Random[AFGELOPEN] Deze boekclub is er om al jouw schrijversdromen te verwezenlijken, of je nu lid bent of niet. Zoek je een editor of proeflezers voor jouw verhaal? Hier zijn ze te vinden. Lees je graag andere (onbekende) werken? Dit is jouw plek! Als lid...