Een Vraagje Aan Alle Fantasy Schrijvers

155 16 71
                                    

[Het hier voorgestelde idee gaat niet door. Lees op eigen risico van teleurstelling.]

Dit hoofdstuk is vooral bedoeld voor iedereen die in deze club een boek heeft binnen het genre fantasy. Als jij daar niet bij hoort, is dit niet heel erg belangrijk om te weten. (Je mag natuurlijk wel verder lezen als je dat wilt ;) )

Het is me opgevallen dat fantasy (en de daarbij behorende genres vampier/weerwolf) heel populair zijn: bijna de helft van de leden schrijft in dit genre. Tegelijkertijd is er een groot aantal mensen dat dit helemaal niet leuk vindt om te lezen en daarom heb ik ook altijd het onderscheid gemaakt door vampier en weerwolf niet toe te staan (tot verdriet van velen, sorry). Ik begrijp het namelijk wel dat het heel jammer is als je niet mee zou kunnen doen, simpelweg omdat je boek niet toegestaan wordt!

Daarom had ik het idee om een boekclub te beginnen speciaal voor alle fantasy/weerwolf/vampier schrijvers. Dit zorgt ervoor dat je bijna altijd boeken zal lezen die je leuk vindt (tenminste, ik neem aan dat het genre dat je schrijft, zelf ook leuk vindt om te lezen) en dat de rest van de boekclub vooral zal bestaan uit de overige genres en dat het hopelijk voor mij ook iets makkelijker wordt. Daarnaast zijn er dus ook meerdere genres toegestaan (eerst mochten vampier en weerwolf namelijk niet).

De boekclub, als het door zou gaan, zal er hetzelfde uitzien als deze. De genres zijn het enige verschil, er zal uitsluitend fantasy en de subgenres die hieronder vallen worden toegestaan. De overige genres blijven binnen Wallflower.

Wat er dus zal veranderen als dit doorgaat, is dat je meer boeken binnen fantasy zal lezen en dat de boekclub voor fantasy vanuit een ander boek gerund wordt. In Wallflower zijn er dus geen fantasy boeken meer. Ook zal in de nieuwe club het genre dat je niet wilt lezen, komen te vervallen (simpelweg omdat dit geen zin meer heeft, omdat alles fantasy is).

Lijkt jullie dit een goed idee? Als jij lid wil worden van deze nieuwe club, hoef je dat alleen maar aan te geven onder dit hoofdstuk (dan hoef je het formulier in de nieuwe club niet opnieuw in te vullen), je zal automatisch overgezet worden. Als er weinig animo is voor het idee en jullie liever alles in dezelfde club willen houden, zal er niets veranderen. Ik wil jullie graag bij deze keuze betrekken, omdat het ook jullie aangaat!

Laat me vooral weten wat je denkt! Iedere suggestie (ook als het hier niets mee te maken heeft) is welkom. Vragen natuurlijk ook!

Alle boeken die op dit moment bij mij aangegeven staan als het genre fantasy, zijn die van CunningWritercookiefantasyDyreMimmifantasydropsSKikstraAnoukBruh0_RedRoses_0SchrijfsterCutieiwannawriteyouasong1sonomiifilosofiexYourDisneyPrincessSchrijverSildeerxlove13saltyes en IceSpell. Van de wachtlijst zijn dit Zowiieee en lovelyreadt: jullie mening is ook welkom!

Wallflower [Boekclub] ❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu