Daar gaan we weer, een nieuwe week! Ik heb niet zoveel te vertellen deze keer, dus ik houd het kort ;)
Je kan je overigens nog steeds aanmelden om ambassadeur voor WattPad te worden! Dan moet je 18 of ouder zijn en minstens 6 maanden op WattPad zitten, maar je krijgt vele extra's als ambassadeur en je kan vele mensen helpen. Ze zoeken nog steeds mensen, dus als je dat wat lijkt, kijk dan even op hun profiel AmbassadorsNL!
Fantasydrops houdt een schrijfwedstrijd waarvan het verhaal van de winnaar verfilmd wordt! Als je graag aan schrijfwedstrijden meedoet, kijk dan zeker even in haar boek om meer te weten. Het is een uniek project!
En wie doet er mee aan NaNoWriMo? Veel succes aan jullie allemaal! (Ook al is het bijna voorbij...) Hoe gaat het daarmee tot nu toe?
Deze week gaat ook de nieuwe verandering in die ik in de update had uitgelegd. Het is de bedoeling dat je van het boek dat je leest één (voor Madelief), twee (voor Lavendel) of drie (voor Zonnebloem) hoofdstukken leest. Laat drie reacties achter en reageer "klaar" als je klaar bent!
De schrijver van het boek is te vinden in het hoofdstuk 'groepsleden'. Daar kan je ook gelijk naar het account van die persoon gaan.
(En ik zei nog dat ik niets te vertellen had... *rolt ogen*)
Er is veel veranderd, ook wat betreft boeken en groepen, dus als er iets is wat nog steeds niet klopt, geef dat dan door! Dan pas ik het alsnog aan.
Lees één hoofdstuk, laat drie reacties achter en reageer "klaar" als je klaar bent!
-WriterrRowenaa- - Merry Christmas?!?
0_RedRoses_0 - Verstoppertje
DyreMimmi - Skyfall
jelinkad - Tuya: 2 Meisjes, 1 Geheim
SKikstra - Edingwood
RosaBerg22 - De Verbannen Heerser
Zowiieee - De Hemel Ving Haar Op
PizzaGirlFlore - Dromen Zijn (G)een Bedrog
lowalowa1 - Vleugels van de Herfst
Animals178 - Luna Light, Magisch, Boek 1
JuniorVanSoest - The Girl With Wings
Lees twee hoofdstukken, laat drie reacties achter en reageer "klaar" als je klaar bent!
rgm_2003 - Het Bos - Teken van Aarde
SchrijfsterCutie - Wreed
mywriterpage - Zoals Je Wenst
onverschrokken - Chasing my Dream
IshCrow - Als De Hemel Huilt
densmrns - Bella - De Prinses
JCVanVreckom - Necklace Love
Lees drie hoofdstukken, laat drie reacties achter en reageer "klaar" als je klaar bent!
deerxlove13 - Hoe Regeer Je Een Knoninkrijk
originalverbivore - Divided
SieglindeVdb - Gele Rugzak
thatonewriternamedE - Survival
The_LiteraryArtist - Gestolen Nachten
anouksmilezzz - Liefde en Croissants
xYourDisneyPrincess - My Best Friend Of My Boyfriend?
GwenLuys - De Engel Die Gelooft
SpiritedPanda - Elliot
justine-e - When You Came
xMuisje - Verliefd op Reshma
fantasydrops - Wild Flowers
LavendelThatsMy - The War Comes
liekevdheij - Voorbestemd
CunningWriter - Dienaressen van de Natuur: Parels van het Leven
JE LEEST
Wallflower [Boekclub] ❌
Random[AFGELOPEN] Deze boekclub is er om al jouw schrijversdromen te verwezenlijken, of je nu lid bent of niet. Zoek je een editor of proeflezers voor jouw verhaal? Hier zijn ze te vinden. Lees je graag andere (onbekende) werken? Dit is jouw plek! Als lid...