Week 32

345 20 11
                                    

Het is tijd voor de eerste weektaak! Bij jouw naam staat het boek dat je moet lezen. In het vorige hoofdstuk (Groepsleden) kan je vinden van wie het boek is en gelijk naar zijn/haar account gaan.

Er is ook een sticker in de maak voor de club, die je (alleen als je wil) op je cover kan zetten! Die komt er zo snel mogelijk aan, maar tot dan kan je ook de tag "wallflowerbc" aan je boek toevoegen (dit is ook optioneel).

Over het boek dat je gaat lezen: Lees tenminste één hoofdstuk en laat drie goede reacties achter. Dat is al genoeg om de taak te volbrengen. Ook als je het boek al een keer gelezen hebt, moet je de taak opnieuw doen. Pak dan een ander hoofdstuk.

Wees niet bang om opbouwende kritiek te geven, dat kan de schrijver alleen maar helpen. In je reacties mag je zowel de goede punten als de iets minder goede benoemen.

Reageer Klaar als je je taak hebt volbracht.

Groep A

-AestheticKitten- - You Loved Her

XxXxXxannexXxXxX - Je Ogen

lunaofficial_ - Just My Cousin

Groep B

originalverbivore - Love is the Name, Dienaressen van de Natuur: Parels van het Leven

silverdjinn - Skyfall, Elliot

demigroot - The Water, Je Ogen

beautiful_white_wolf - Just My Cousin, Get Out of My Way

FemkeVE - Je Ogen, Wreed

Groep C

deerxlove13 - Just My Cousin, Wreed, De Zomer van Riley

storyloversxx - Elliot, De Zomer van Riley, Dienaressen van de Natuur: Parels van het Leven

mywriterspage - Get Out of My Way, Horoscoop, Dienaressen van de Natuur: Parels van het Leven

nienkexx1811xx - Love is the Name, Wreed, Horoscoop

Uit het Boek van de Maand zag ik dat iedereen heel enthousiast al gelijk wilde beginnen met de club. Het is fijn dat iedereen er zo serieus mee is! Binnenkort komt ook de privé thread in Community online. Het bleek dat heel veel van jullie dat een goed idee vonden, dus ik zal de thread maken zodra de officiële stap is gezet van Clubs naar Community. Die komt er dus heel snel aan!

Laat het me alsjeblieft weten als je geen lezers of reacties hebt gekregen aan het eind van de week. Ik zal het dan voor je regelen.

Als je nog vragen hebt, twijfel dan niet om ze te stellen! Als er een fout is gemaakt, laat mij dat dan ook zo snel mogelijk weten.

Wallflower [Boekclub] ❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu