Boek van de Maand

355 31 35
                                    

Wow, Wallflower heeft BINNEN ÉÉN DAG 10 leden behaald! Ik had het niet verwacht, maar iedereen was gelijk al zo enthousiast over dit idee. Daar wil ik jullie heel erg voor bedanken!

Met tien leden kunnen we dan beginnen met het toewijzen van boeken. Het Boek van de Maand is als eerste en moet op 1 september zijn gelezen (ik weet dat dat niet een hele maand is, maar iedereen wilde graag beginnen en zo lang duurt het lezen nu ook weer niet).

Het boek is willekeurig gekozen door Online Random Picker (wat een originele naam). Het eerste Boek van de Maand is daarmee geworden Don't Think van silverdjinn : gefeliciteerd!

 Het eerste Boek van de Maand is daarmee geworden Don't Think van silverdjinn : gefeliciteerd!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Don't Think geschreven door Silver

Genre: Kort Verhaal

Iedereen moet minstens één hoofdstuk lezen en drie zinvolle reacties achterlaten voor 1 september. (Op 1 september is dus te laat.) Meer lezen of meer reacties achterlaten mag altijd, maar blijf aardig en wijs zowel de goede als minder goede punten aan.

Ook als je had opgegeven dat Kort Verhaal een genre was dat je liever niet leest, moet je dit toch lezen! Die maatregel geldt namelijk alleen voor de weektaken, wanneer ik er rekening mee kan houden. De Online Random Picker kan geen rekening houden met voorkeuren van iedereen.

Reageer Klaar als je de opdracht hebt voldaan! De taak van de week zal snel online komen en dan zal iedereen zijn boek gelezen worden. Nog even geduld hebben dus.

Ik ben zo ontzettend blij dat dit zo snel is gegaan en dat iedereen er zo enthousiast voor is! Ik ben over the moon dat we al kunnen beginnen. Hopelijk jullie ook!

Wallflower [Boekclub] ❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu