Biraz düz yazı biraz texting içerir.
Yoongi
Tuvaletteki işimi bitirip kabinden çıkıp lavabonun oraya gittim. Musluğu açıp elimdeki beyaz sıvıyı temizledim.
Bu ilk olmuyordu. Daha öncesinde de onu düşünüp kendimi çekmişliğim vardı. Onu seviyordum. Ama açılmıyordum. Benimle ilgili düşüncesini merak ediyordum.
Benim illaki tanıyordur ama yinede bilmiyordum. Belki beni sevmiyordur.
Aslında onunla yakın olmak istiyordum. O yüzden benim dans öğretmenim olucaktı. Sonra ona sıcak davranıp onunla arkadaş olmak istiyordum. En azından arkadaş olmak istiyordum.
Menajerime yani Jiminie'ye sorduğumda olur demişti. Mesaj atıcaktım. Ama ikinci hesaptan değil. Mesajlar kısmına girip arama yerine 'Hoşik' yazdım. Hoşik'e basıp yazmaya başladım.
Swag: Merhaba
Mesajı yazıp beklemeye başladım. Mutfağa gidip su içtim. Kapı açıldı. Jiminie gelmişti. Biraz sinirliydi. Üstünde ceketi vardı. Ve önü kapalıydı. Jiminie ceketini hiçbir zaman önün kapatmazdı. Havada baya sıcaktı. Bir de Jimin bugün ceket giymemişti.
"Jimin iyi misin? Bi şey mi oldu."
"Hyung ben duşa giricem. Çıkınca anlatırım."
"Tamam"
Telefondan bildirim sesi gelmişti. Danceking'den gelmişti.
Danceking: Yah! Sapık tuvalete illa onun için mı gidilir. Yüzümü yıkamaya gitmiştim.
Rapking: Ona mı takıldın. Sonda yazdığımı bir daha oku.
Danceking: Sen beni neden hayal ediyorsun? Nasıl bir şekilde hayal ediyorsun?
Rapking: İstersen uygulamalı gösterebilirim ;)
Danceking: Pis sapık! Swag diye biri mesajlardan mesaj göndermiş. Ona bakayım ben kaçtım.
*Danceking çevrimdışı*
Rapking: Sen kaç anca zaten.
*Ranking çevrimdışı*
Mesajlar kısmına girdim.
Hoşik: Merhaba?
Swag: Ben rapper Suga Agust D'de diyebilirsin. Sende ünlü dansçı Jung Hoseok olmalısın.
Hoşik: Evet benim. Nasıl yardımcı olabilirim?
Swag: Menejerin menajerime ulaşıp bilgi alabilir. Ama kısaca ben sana rap nasıl yapılır onda biraz daha yardımcı olacağım sende bana dans konusunda yardımcı olacaksın.Eğer müsait olduğun bir zaman tekrar yazıp buluşalım. Daha detaylı bir şekilde anlatırım.
Hoşik: Tamam. İki gün sonra müsaittim. Cuma günü müsait misiniz?
Swag: Benimle konuşurken rahat olabilirsin. Sizli bizli konuşmana gerek yok. Beni arkadaşın olarak görebilirsin.
Hoşik: Tamam o zaman. Cuma günü ****cafede saat 13:00'de buluşalım.
Swag: Tamam. Orda olucam.
Mesajlar kısmından çıktım. Koltuğa yayıldım. Heycanlanmıştım.
Nasıl gidiyor?
Size bir soru:
Jiminie'yi kim sinirlendirdi acaba? İki kişi olabilir. Maknea line'dan ikiside büyük ipucu verdim. Sizce hangisi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In My Feeling☆Sope☆✓
Short StoryYoongi bir gün deliler gibi sevdiği adama mesaj atma cesareti gelir ve her şey böyle başlar...