|19|

182 11 0
                                    


Suga

Hobi'yi bekliyorduk. Namjoonla onu bekliyorduk. Namjoon'a daha söylememiştim. Onu sevdiğimi söylememiştim.

Bilmiyordu. Sadece Jimin biliyordu. Bir de Jimin ile Kook'a söyleyip ondan yardım alıcaktık.

Ona sürprizim vardı. Tamamlamam için bize Kook lazımdı. Hemen onunla konuşacaktı.

Kook gene bir haltlar yememişti galiba bilmiyordum.

Hobi gelmişti. Gülümseyerek bize yaklaştı. Namjoonla tokalaşmalarını yaptılar. Sıra bana gelmişti.

Yanıma gelip yanağıma küçük öpücük bıraktı. Sonra ise sarıldık. Kulağıma yaklaşıp konuşmaya başladı.

"  Hyung çıkışta bir şeyler yapalım. Sana danışacağım konular var."

Söylerken nefesi boynuma vuruyordu. Bu benim için iyi bir şey değildi. Geri çekilip gülsedi.

Gülseyişiyle vurulmuştum ona, beni gülümsemesiyle avlamıştı. İlk onu gördüğüm zaman fazla gülseyişi ve gülümsemesi beni benden almıştı.

Benim için fazla güzeldi.

Bunları düşünmeyi kenara atıp Hobilerle ses kayıt odasına girdik. Yazılan sözleri kayıt yapmamız lazımdı.

İlk Namjoon girmişti. Onun bizden biraz daha fazla sözü vardı. O yüzden ilk o girmişti.

Ondan sonra ben girmiştim. Kayıt yaparken Hobi'ye bakıyordum. Hobi de bana bakıyordu. Sıcacık gülümsemesiyle bana bakıyordu.

Kayıt bitince  yanıma gelmişti direk. 

" Hyung  çok muhteşem söyledin. Harikasın."

Gülümsedim. Gergin görünüyordu. Onu yumuşatmak için saçlarını okşadım.

" Sakin ol Hobi. Seni ben çalıştırdım. Bana güveniyorsan endişelenmeye gerek yok. Ben sana güveniyorum. Sen bana güveniyor musun?

Diye sordum. Tek kaşımı kaldırarak sormuştum. Kafasını olumsuz sallıyıp konuşmaya başladı.

" Sana güveniyorum. Tabiki. Gidip güzelce söyleyeceğim."

En son o kalmıştı. Odaya girip söylemeye  başladı. Ona güven verici bir gülümseme sundum.

In My Feeling☆Sope☆✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin