|15|

191 13 4
                                    

Çok kısa Jikook texting içerir artı Sope kısa düz yazı içerir.

Jikook

JJK97: Jimin sana bekle dedim dimi? Neden beklemiyorsun? Elinde sonunda bana anlatacaksın. Bunu biliyorsun dimi?  Artık beraber çalıyoruz Jimin.Benden kaçma Jiminie.(Görüldü)
Neden görüldü atıyorsun. Neyse yarın sette görüşürüz Jiminie.

Mesajlar kısmından çıktım. Yarın görüşecektik. Bakalım nereye kadar kaçabileceksin Jiminie?

Sope○

Hobi

Yoongi hyungun söylediği kafeye gelmiştim. Camdan onların geldiğini görmüştüm. Onunla arkadaş(!)olduğum için mutluydum. Aslında mutluydum ama bir yandan da değildim.

Neden mi? Nedenini kısaca açıklayım:

Geçen gün Yoongi hyungun paylaştığı fotoğrafta bizi yakıştırdıklarını söyleyince kendimi onunla sanki sevgiliymişiz gibi düşünce hoşuma gitmişti. Değişik hissetmiştim.

Sanki karnımda kelebekler uçuşuyormuş gibi oldu.

Kalbim ise  sanki maratondaymışız gibi çok hızlı atıyordu.

Bu his değişik ama hoştu. Ona karşı öyle hissetmek ne kadar doğruydu bilmiyordum.
Sonuçta beni arkadaş olarak görüyor olabilirdi. Yorumda sadece arkadaş olduğumuzu yazmıştım. O da beni destekleyici ve açıklayıcı bir yorum yazmıştı.

Şimdi ise Suga hyung ve arkadaşı Namjoonla tanışmıştım. O da bizim gibi takma ad kullanıyordu.

Takma adı: Rap Monster'dı.
Kısaca RM diyorlardı.

RM'i sevmiştim. Şu anda detayları konuşuyorduk. Üçlü bir şekilde şarkı çıkarıcaktık. Üçümüzde güçlü seslerimiz vardı. İyi anlaşmıştık. Üçümüzde rapper olduğumuz için şarkılar doğal olarak rap olacaktı. Sadece rap yapıcaktık. Güzeldi. Bir tane hazırda şarkıları vardı.

Adı: Ddaeng

Şarkının sözlerine bakmamıştım ama güzel gibiydi. En azından Suga hyungun anlattığına göre güzeldi. Konuşurken dudakalarına fazla odakalanmıştı. Suga hyung beni etkisi altına alıyordu.

In My Feeling☆Sope☆✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin