JiminPartnerim olan kişi Jungkooktu.
Kapıyı açtığım gibi onu görmüştüm. İkimizde menajere gerek duymuyorduk. Zaten menajerlikte yapıyorduk. O yüzden gerek kalmıyordu.
Jongin ile kötü kötü bakışıyorlardı.
Bir dakika Jongin ne alaka?
Gözlerim sanki daha çok açılabiliyormuş gibi daha çok büyümüştü.
İkinci şoku onu görünce yaşamıştı. Bakışlarımı normalleştirip ağızımı kapattım.
Dikkatlerini çekmek için boğazımı temizledim.
Kafalar bana dönünce Kai'nin şaşırdığını gördüm. Şaşırma sırası sizde Kai Bey! Menajerini değiştirmişti. Bunu görünce kaşlarımı havaya kaldırıp indirdim. Kafamı azıcık yana yatırmıştım.
Kafamı ondan çekip yanındaki Kook'a baktım. Hala bizi onla sevgili sanıyordu.
Ama biliyordu ki ondan sonra 1 kere daha aldatıldığımı. Gene birisini güvenimi yıktığını. Tam onunla yapabileceğimi tam evleneceğimiz zaman aldattığını. Her güzelken onu unutmuşken artık hayatımda başkasıyla paylaşacağım zaman düğüne yakın zamanda beni aldatmıştı. İlk aldıtıldığım zaman bana destek olan kişi sevgili olduktan sonra hata evleneceğimiz yakın bir zamanda beni tekrar arkamdan bıçaklamıştı. Ona hala anlatmamıştı. İki sevdiğim daha doğrusu birisini gerçekten sevip diğerini ise sevdiğimi sanıyordum. İkiside beni aldatmıştı.
İkisininde ortak özelliği buydu. İkisinide severdim. Saygım onlara karşı sonsuzdu. Güvenimde öyleydi ama ikiside hepsini yerle bir etmişti.
Tek fark birini arkadaş olarak seviyordum. Diğerini ise ilk aşkımdı.
Sanki her şeyi o ayarlamış gibi özellikle beni seçmişler gibi bir ifadesi vardı. Sırıtıyordu. 'Toplantı bitsin alıcam ifadeni' dermiş gibi bakıyordu.
Kook benim ilk sevgilim değildi. İlk sevgilim Wonho hyungtu. Tam olarak sevgilide sayılmazdık. Sahte sevgiliydik.Aslında ailelerimiz bizi evlendirecekti. Ama sonra Hyungwonla evlenmesi istedim. O Hyungwon'u bende Kook'u seviyordum. Ben o zamanlar Kookie'ye aşık olmuştum. Onlar gizlice evlenmişlerdi. Zaten Wonho hyung ile bunu denemek için sevgili olmuştuk.
Ama bunu hiç Kook'a anlatmamıştım.
Kafamı yönetmene çevirince Wonho hyung olduğunu gördüm.
Şaşırsamda sonradan bana gülümsemişti. Bende ona içten bir gülümseyip koşarak ona sarıldım. Nerdeyse bir senedir onu görmüyordum.
Kollarım boynundaydı. Onunkisi ise belimdeydi. Kulağına yaklaşıp" Wonwon hyungie~~ seni özledim~~"
O da kulağıma yaklaşıp " Jim bende seni özledim. Bir ara konuşalım. Yalnız ikiside bize gözlerinden alev fırlayacakmış gibi bakıyor. Hayır birini anlıyorum. Senin sevgilin ama diğeri ne alaka onu çözemedim."
Hemen ayrılıp yönetmenimin yanına geçtim. Hiçkimse Kai ile ayrıldığımızı bilmiyordu. O yüzden rol yapacaktım. Ama zaten benim işim buydu onunda öyleydi.
İkiside ne kadar sakin kalmaya çalışsalarda kendilerini yumruk olmuş ve gözlerden alev çıkaracakmış gibi baktıkları için ele veriyorlardı.
Kimseye etmeden sırıtmaya başladım.
Sonra ise Kai'nin yanına gidip yanağını öptüm. Kulağına eğilip" Bizi hala sevgili sanıyorlar. En azından açıklayana kadar böyle olacak"
Gözleriyle beni onaylayıp dudağına küçük bir öpücük kondurdu. Dudağımı silesim gelmişti ama kendimi durdum ve şirince gülümsedim.
" Sevgilim. Gel yanıma otur bebeğim."
" Yok ben Wonho hyungun yanına geçiceğim sevgilim."
Wonho hyungun yanına tekrar geçtim.
Wonho hyung herkese hitaben beni gösterip "Ünlü oyuncu Park Jimin tanımayan yoktur herhalde bir şey demek ister misin? Yoksa konuyu anlatacağım ve detayları vermeyi düşünüyorum.
Gülümsedim. Bakışlarımı oda da gezdirip konuşmaya başladım.
"Öncelikle merhaba tanıştığıma çok memnun oldum arkadaşlar. Umarım güzel bir sezon geçiriz. Özel olarakta seninle çalışmak büyük bir zevk hyungie~~" dedim aego yaparak . Wonho hyung dışında burdaki herkesin şirinliğim ve aynı zanamda seksiliğime ağızlarının suyunu akıtarak bakıyorlardı.
Biz buna Park Jimin etkisi diyoruz.
Wonho hyungun yanına oturdum. Detayları anlatmaya başladı.
Bölüm sonu.
Kai beni affet seni böyle bir karakter yapmamalıydım.
Bu arada Kai'nin The Miracle We Met diye bir dizisi varya ona başladım. Güzel bir diziye benziyor. Bugün biraz izledim. Hoşuma gitti. Tavsiye ederim.
Exo'yu seviyor musunuz? Seviyorsanız biasınız kim?
Ben şahsen severim. Benim biasım Kai ve Chanyeol.
2Won'u koymasam olmazdı.
2Won aşklarım hoşgeldiniz.😚❤2Won ve Jikook'u sevin❤💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In My Feeling☆Sope☆✓
Historia CortaYoongi bir gün deliler gibi sevdiği adama mesaj atma cesareti gelir ve her şey böyle başlar...