✴️Onun,onu sevdiğini bilmiyordu.Part1✴️

194 9 7
                                    

40 yıl sonra gelen final bölümü. Sövmeyin lütfen. Bu kitaba bölüm atmadığımı fark edince hemen yazıp attım. Özel bölüm atarım. Hafta sonu bir bölüm daha gelir.

Jungkook

Hobi hyungla sahildeydik. Suga hyung biz oturunca biraz zaman geçince gelicekti.

Hobi hyung bugün biraz neşeliydi. Birkaç haftadır kendiyle çelişiyordu. Yoongi'yi seviyordu. Ama bunu kabullenemiyordu. Kendiyle çelişiyordu.

Seviyordu ama biliyordum. Sadece kendine bunu kabul etmek istemiyordu. Korkuyordu. Onun, onu sevmediğini düşünüyordu.  Halbuki bu tam tersiydi. Onun,onu sevdiğini bilmiyordu.

Ben bunları düşünürken banka oturmuş konuşmaya başlamıştık. Biraz daha konuştuktan sonra ben tuvalet bahanesi ile kalkmıştım. Hobi hyunga fark etmeden hemen tuvalleten yolumu değiştirdim.

Yoongi'yi hyungun arabasına doğru yürüdüm. Kapıyı açıp içine girdim.   Yoongi hyung konuşmaya başladı.

"Telefonunu çıkarıp işinin çıktığını en yakında benim olduğumu beş dakika içerisinde geliceğimi yaz. Jimin seni bekliyor sadece süsleri asmak kaldı."

Kapıdan çıkmadan omzumu pat patladı.

"Jiminle senin içinde bir fırsat değerlendir derim."

"Merak etme. Bugün bu iş olacak."(Sen Jungkook'sun yaparsın. Güveniyorum sana koçum. Heyt be! Sjsjfnd)

Arabadan çıkıp telefonu cebimden aldım. Mesaj kısmına girip Yoongi hyungun dedikleri yazdım.

O zaman beni yanlış anlamıştı. Kendi isteğim ile yapmamıştım. O günde onu seviyorum. Bugün de onu seviyorum. Sevgi bakımında değişen bir şey yoktu.

Jimin görüş alınıma girmişti.  Süsleri asmaya çalışıyordu. Ama boyu yetmiyordu. Dudaklarını büzüp oflamıştı.

Fazla şekerdi.

Tam arkasına geçip boynuna nefeslerimi vererek konuşmaya başladım.

"Beni affetmelisin. Fazla şekersin. Ben daynamıyorum."

Onu kendime çevirip dudaklarına yapıştım. Elim direk beline gitmişti. Karşılık vermeye başlamıştı. Eli boynuma gitmişti.

In My Feeling☆Sope☆✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin