Yeniden

15.7K 451 21
                                    

Şimdi herşey yoluna girmişti.Vedat Uçar bile hapiste ve şu kardeşim oda kardeşim olmasına ragmen içim cızlamadı bile insan ablasına bunları yapmaz !

Eve dönüyorduk yol boyunca Onur la konuştuk gerçekten renkli ve eğlenceli biriymiş.Ona bi şans verince herşeyi öğrendim .Gerçek ben vermezdi bu şansı ama onca olaylardan beni kurtaran oydu bu şansı hakediyordu.Hem hatırlamazken onu sevebiliyorsam hatırlarkende yeniden  onu sevebilirdim.

Ama sonunada hemen eve gitmek istemediğimi söyledim.Anlayışla karşıladı .Vee şuan İstanbul dayız .Hayallerin şehri ... Her ne kadar hava kirli insanlar asi ve ortam tehlikeli olsa bile buranın güzel yerleri bunları örtüyordu. Büyülenmiş gibi oluyordun .Sanki ellerinde onlarca balon var sen bi uçurumdasın ve o balonlarla havalanıyormuş gibi oluyorusun.Zihnin arınıyor resmen Yeniden doğuyorusun.

Bolum dısı onemli bir yazi -

Aslinda şu hayatta birşeylerin olmasi icin biz hep savaş verdik.Bazen hayata bazen kendimize karsi.Hayatin oyunlarini da tuzaklarinida bu oyunda ogrendik.Herseye bir teşekkür borcumuz var aslinda.Bizi birakanlara bile onlar gitmeseydi yeni kisilere sans veremiyicektik .Yeniden mutlu olamiyicaktik.
Şu hayatta birde sakinlestirenler var.En basit Muzik gibi .Insanin kalbine ve hatta oradan ruhuna karsi bir dem olusturuyor.Insanin sevdikce sevesi geliyor. Ben ona "Kappe " derdim .Çünkü aldiklarini geri vermezdi o , AH BE KAPPE !
(kahpe nin degisik hali )
----------

Istanbul daydik fakat bir yanimiz eksikti bizimde Sol yanimiz .O yanimiz hep eksikti bizim.Benimkisi tamamlanicakti .Onur'um vardi .Beni güçlü kollariyla sarmalayan .Ve herseye ragmen seven bir Adam ..O da benim  KAPPE ' m di .O da benim aklimi almisti .Ve geri vermiyordu ...

Yavasca Istanbul sokaklarinda geziyorduk.Ellerim onun elinde kalbim ise onun kalbinde .

Birlikte hem gülüşüp hem de bir taraftan magazalari geziyorduk.Nişantaşı na ulasmistik bile  guzel bir elbise magazasi vardi vitrinde turkuaz bir elbise vardi. V yaka si ve etek uçları pileliydi .Bir kac detayida vardi.Gercekten heryere gidilebilecek guzel bir elbiseydi.Istemsizce durmustum.Gozlerimi elbiseden alamiyordum.Onur bunu fark etmis olucakki
" Hadi Biricik şu magazaya girelimde bu elbiseyi birde üstünde goriyim ."
" Peki de biricik ne demek ? "
yüzümde bir gulucuk vardi .Ve birde çarpık bir tebessum .
Onur gülerek cevap verdi .
" Madem sen bana KAPPE diyorsun bende sana BIRICIK derim."
"Sapsal sey.. iyi hadi öyle olsun. "
"Hih benmi Sapsalim sen şu elbiseyi giyde görelim asil sapsali ."
"Ay trip te atarmis  o elbiseyi giyiyimde gor sen "

Magazaya girmistik kasa bolumundeki bir eleman dan elbiseyi rica ettim .Gercekten şu an elimde o elbise vardi .Hemen kabine yoneldim . Giyince de derin bir nefes alip disari ciktim .
Onur " Yuh lan sen insanmisin " diyince butun magaza kahkahayi basti . "Gercekten insanim hatta senin karinim Sapsal " diyince Onur'un yüzü kizardi .

Demekki Benim KAPPE'M utana biliyormuş.

Elbiseyi alip sokaklarda gezinmeye devam ettik . Bi bankta oturup soluklandik.Şansımıza pamuk sekerci vardi Onur a tutturunca aldi tabi bi zahmet alsin O benim KAPPE'M di benim aklimi alan kisiydi.Bir pamuk şekerin lafimi olurdu ?

Pamuk sekerini yerken cok tatli oluyormusum .Yani Onur oyle dedi.Suan yanaklarimin kizardigindan emindim.Cok utangactim napiyim .Ayrica Onur cok kibar olmasada iyi bir Adamdi benim Adamimdi .

Ne kadar gezsekte her guzel seyin bir sonu vardi .

Onur bilet lerimizi almisti .
Aksam Mardine geri donuyorduk.
Hersey icin mutluydum.
Bazen hayatta tatsiz şeyler vardir.
Ama size deger veren birileri oldukca.
Hayat yasanmalidir .

--------------------------

Mardin'e gidis

---------------------------

Ucak son derece güzel bir uykuyla muazzam gecmisti .Sonunda Mardin e varmistik.
Asiret bizi bekliyordu .Kapidan el ele girince kayinvalidem mutlu olmustu .

Vardigimizda Oglendi. Karnimin aciktigi dogrudur .Butun kizlar (hizmetçiler) türlü ce yemek yapiyorlardi .Sadece beni tatmin etmek istiyorlardi . Hepsi benim gözümün icine bakiyorlardi.

Onur ise benim kalbime bakiyordu .O kimsenin ulasamadigi yerden seviyor ve kimsenin yaralayamadigi yerden vuruyordu  .O benim AŞKIM DI .O BENIM KAPPE'M DI .

Oglen yemegine gecmistik.Bahce benim icin hazır lanmisti .Tam aile sadetiyle yemek yerken kapinin kirilircasina  calinisla yediğim lokma bogazima dizilmisti.
Gelen kardesim di
Gelen Elif ti .
Serbest kalmisti
Ve hesap istiyordu.

''BERDEL''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin