Kitabimin kapagindaki erkek karakter Bora'dir. Onur digildir .
Selim'in agzindan anlatmaya devam °•°•°•
Raske soruya hazirliksiz yakalanmış olucakki elini saçına doğru götürüp;
" Anlatmaya nerden başlasam ki.. Biz Senca'yla tanıştıgimiz zaman Bora'da onu seviyordu .Ve elimden almak için yapmadığı şey kalmamisti . Benim le kapışti ama bu onu tatmin etmedi . Bu seferde Senca'dan intikam almak istedi .Hem seviyordu hem intikam almak istiyordu .O zamanlar psikolojik sorunlari vardi . Sanırım tehditleri bundan kaynaklaniyordu . Birde büyük abisi vardi abisi Bartu'yu herkez çok severdi .Ilgi odağı hem Bartu olmuştu . Bora'nın kıskançliklarinin sonu hic iyi bitmedi .Abisini gözlerimizin önünde uçurumdan atti. O arada çaliliklarin arasinda olmamiz sayesinde bizi görmemişti .Basit bi geziydi bizimkisi ama Bora'nın vahşetini görmüştük. O zamandan nefret etmeye başlamıştık zaten birde Senca' ya olan saplantıliligi vardi . Tehdit mektuplari , çiçekler , pahali ve sonu gelmeyen hediyeler .. Ne ararsan ama bizim aşkımız onu yendi ondan kaçmıştık bizi bulamamisti . Iste bizim hikayemizde bu sence bunlar nefret için birer sebep degilmi ? "
Dedikleri dogruydu aramizda en etkilenen kuşkusuz Beril'di . Yavasca "Pisliksin Bora." demisti. Suan ne derse hakliydi . Bora Beril'e hep ilk aşkı oldugunu soylerdi .Birnevi kandırmıştı.
"Evet çok geçerli sebeblerin varmış peki sana guvenebilirmiyiz ? "
"Elbette ben ve Senca size hep destek olucaz ."
"Tesekkurler hadi planı başlatalım. "
Beril' i agzindan °•°•°•
Plan'ı uygulamaya başlıyorduk artık Senca ve Raske'nin marifetlerini görme vaktiydi .
Yavaşça kapı açıldı partideki yoğun sesten Bora ve Banu'nun ne konuştuklarini duyamiyorudum. Zaten aramizda baya bir mesefa olmasida cabasiydi .
Ilk olarak Banu çift kisilik oturma sandalyelerine yöneldi . Ama Bora bar bölümüne gitmisti . Bile Banu'da içecek birseyler istemişti . Garson kokteyliyi Banu'ya verdikten sonra uzaklaştı .Banu'nun keyfi olmadığı belliydi şişedeki pipetle oynayıp duruyordu . Ve orada Raske devreye girdi . Banu'nun yanına gidip oturdu .Raske'nin üzerine dinleyici yerlestirmistik .Bodrum katına gidip Raske ve Banu sürtügünü dinlemeye koyulduk.
(Isim kısaltarak yazicam ;
R : Raske
B :Banu)R : "Selam"
B: "Selam"
R: "Acaba bu güzel bayani kim yanliz birakti ?"
B : " Sevgilim , bazen beni umursuyo ama bazende böyle zerre umursamiyor onu anlayamıyorum. "
R : " Aynı sorun bendede vardi ayrıldım sizin de sevgiliniz olmasa ne iyi olurdu ama varmis."B : "Ş-Şey aslında ben ayrilicaktim yani takılmaya şimdi de basliyabiliriz ."
- Dogrusu Banu nasıl bir sürtük oldugunu gostermisti . Yanimdaki Senca sinirden patliyicakti gercek olmadigini biliyor ama oda benim gibi bir kız elbet kiskanicak.-
R : "Tabi güzelim numarami veriyim kaydet yarin buluşalım . "
B : " Ama biz sevgilimle Londra'da yaşıyoruz yarinda dönüyoruz. "
R : " Olabilir bende yarin Londra'ya geliyorum o zaman."
B : " Ay harikasin numaram 05******** seninki neydi Canım "
R : " 05********* buda benimki tatlim yarin Londra'da görüşürüz .Şimdi gidiyimde lanet sevgilin durumu cakmasin ."
B : " Görüşürüz canımm "
-----
Ses kayitlari bukadardi ve Raske zafer gülüşüyle yanimiza geliyorudu .Ama o gelene ladar bir karar almistik . Senca Bora'yi ayartmayacakti . Eski sevdigi kız oldugundan Bora kanmazdi . Bu yüzden benim eski arkadasim olan Nil devreye giriyordu . Yarin bulusup konusucaktik sonrada Londra'ya gidip planimizi devam ettiricektik.
Simdi bu lanet pariden gidip evde güzel bir uyku çekmemiz gerekiyorudu . Yarin önemli bir gün dü.
Selim hepimizi topladiktan sonra arabayi hazirladi ve gazi kökleyip eve dogru gittik.
Eve geldigimde direk kendimi uykunun kollarina bırakmıştım.
*
Sabah :
" Iyiki Dogdun Prenses " tezahüratlarıyla uyandim .Nasil unuturudumki bugun benim dogum günümdü .
Uyandigimda Senca , Raske ve Selim karsimda alkış yapiyorlardi . En içten tebessumumle onlara karsilik verdim.
Birden kahvalti masasina doğru sürüklendim . Muhteşem bir kahvalti sorfrasi beni bekliyordu .
Masaya oturduğumda kapının deli gibi calisiyla yerimden firladim.
Bu Gelen Kimdi Acaba ?
Merhaba kapkeklerim :* yeni bölümle gine ben :) Bölüm gunleri Perşembe Pazar biliyorsunuz sınırı gectiniz ama dün hastaliktan geberiyordum bölümü atamadım bugun atiyom :*
Tabi sınırı gecerseniz daha öncede gelir . Sınırsız 10 vote 1 Yorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''BERDEL''
Teen FictionÇok kötü bir hikaye oldu.Kurgu tam bile değildir,arkadaşlar.Lütfen düzenlendikten sonra okuyunuz.