Düğün (Final.)

10.8K 187 29
                                    

Bu çifte düğün fikri kulağa iyi geliyordu ama kabul etmem Bora'yi affetmeme eşit degildi.Icimde hala ona karşı bi burukluk vardi.Konusmamiz bittiği zaman Senca'yi bulup odama getirmistim.Sonrada Nil ve Dilza'yı arayıp düğün olayından bahsetmistim.Dilza ilk kızar gibi olmuştu.Ama düğün öncesi Bora'ya çektiricegim küçük eziyetleri duyduğunda anlayışla karşılayıp geleceğini bildirmisti.

Ayrıca ani bi kararla Senca ve Raske'de evleniyorlardi.Selim'in evleneceği kız ise gizemini koruyordu.

Suan burda olan kız Senca olduğundan digerlerinin gelmesini beklemeyi düşünmüştüm ama Senca bana fikir verebilirdi.Ilk olarak tabletten gelinlik sitelerini arastirmistik.Aklımızda bi taslak olması fena olmazdı.Gelinlik modellerine bakarken bir taraftanda Senca'ya Bora'ya neler yapabileceğimi soruyordum.Evet onu seviyordum ama Bora'nın beni sevdiğinden emin olmanin yollarını deniyicektim.

Ben straplez gelinlikleri begenirken Senca kendine ince askılı olanlardan alacağını söylüyordu.Benim aklım ise 'Evlatlık çocuk' mevzusunda kalmisti.Buse'den sonra her çocuk gördüğümde hüzünlenmekten kendimi alı koyamiyordum.Bora'ya bu konu hakkında mesaj attım.Aslında yüz yüze konuşmak daha iyi olabilirdi fakat şuan Selim'le muhabbette olduklarindan engellemek istemedim.

Gonderilen : Bora
Evlatlık çocuk mevzusuna ne diyorsun ?

Gonderen : Bora
Çok iyi bi fikir Buse'min yerini tutmaz ama bir çocuk gerekli.

Gonderilen:
Bi ara daha detayli konuşuruz.

Gonderen: Bora
Tamam Beril'im.

Kimseye soylemedigim bir sırrım vardi.Kimsenin bilmediği.

Senca ile gelinlik mevzusunu daha sonra konusacaktik.Düğün bir hafta sonra olacakti.

Selim'in yanımıza gelisini pencereden gördüğümuzde toparlandik.Yaninda Bora'da vardi.Ah birde Raske

"Biz düğün tarihini almaya gidiyoruz.Oradan gelinlik ve damatligida halledelim diyoruz.Hadi hazirlanin."

Selim'in fikrini onaylandıktan sonra hazirlanmaya koyulduk.

Polo yeşil t-short ve altinada jean pantolon giydikten sonra saclarimi tepeden topuz yaptim.

Senca ise straplez kırmızı-beyaz bi elbise giymeyi tercih etmisti.

Arabaya bindigimizde intikam planimi baslatmaya karar verdik.Senca'ya göz kırptıgimda ikimizde :

"Tuvaletimiz var çabuk arabayı durdurun demiştik. "

Ikiside sanki devlet meselesi varmış gibi arabayı hemen durdurdular.Hele Bora'nin yüz ifadesi ömre bedel di mor-pembe karışımı bi yüzle tuvalet icin uygun bir yer ariyordu.Coktan Abant'tan uzaklasmistik.Üstelik orman bolumu gibi bir yerdeydik.

Bora utangaç bi bicimle "Şuradaki çaliliklardan baska bir yer yok." demisti bu sözleri sarf ederken yüzu domatezden farksizdi.Senca ile gülme arzumuzu bastirdiktan sonra "Tamam." diyip caliliklarin oraya gitmistik ikimizinde tuvaleto falan yoktu sadece tepkilerini merak ettigimizde boyleydik.

Raske'yi sorarsaniz utancindan dudağını isiriyordu.Halbuki ne vardiki bu kadar ? Muhtemelen özel günümuzde olduğumuzu saniyorlardi.Ah şu saf erkekler.Gine feminist yanım tutmuştu.

Düzgün bir biçimde yolculugumuzu tamamlamıştık.Ilk olarak tarih alma işini halletmistik.Bekledigimizden daha erkene almak zorunda kalmistik düğün 2 gün sonraydi.

Bizi alan telaşı söylemeye gerek bile yoktu.Oradan gelinlik-damatlik mağazasına geçiş süremiz kayda değerdi.

Ben tamda istedigim gibi straplez bir gelinlik almistim.Ust bölümü yani göğüs bölümü straplez hemen sonrasi ise fazlaca kabarikti.Göğüs bölümünde küçük taşlarla bezenmisti.

''BERDEL''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin