Ah inanamıyorum.Onur bana süpriz yapıcak ama şuan gerçek oldu Gözümün önündeki takım elbiseli oldukça çekici adam benim Kocam Onur'dan başkası değildi.Elime bir poşet tutuşturduktan sonra giymemi söyledi .10 dakika sonra hazırdım.Onur'da bunu anlayınca beni gine kolumdan sürüklüyerek dışarı çıkardı .Bazen odun du ve bunu çok belli ediyordu.
Aman Yarabbim dışarıda yerleri geçtim , çatıya kadar gül doluydu .Ve şuan başımdan yagan da büyük ihtimal güldü. Her renkten olması bir yana insana mutluluk veriyordu .Kendimi güllerin arasında kaybetmişken Onur'un sayesinde birşey anlayamadan masaya oturdum.
Her seferinde odunlugun daha agir basiyor ama icinde romantik bir öküz oldugunu bilmek guzeldi.Bunlari dusunurken güldüğüm icin Onur'un merakli bakislarina marus kalmistim.Ama bu adam her türlü cekeciydi.Insanin baktikca bakasi geliyordu.
***
Suan onumde çeşit çeşit yiyicek vardi ve o kadar guzellerdiki.Agzim O seklini almaktan kurtulamadi.Onur'a biraz merak biraz endişe sordum artik "Gercekten bunlarin hepsini yemiyiceksin degilmi ? "
Onur bakislarini bana dogru cevirdi.
"Evet küçük hanim hepsini yiyicem."
Bana susmak kalmisti onumdeki ayi kılıklı kocam hepsini yemekte kararliydi.
**
Yemek bittikten sonra karnimin tıka basa doudugunu iliklerimde bile hissediyordum.Neredeyse masada yemedigim yemek kalmamisti ve o kadar aci yemek ister istemez insani bunaltiyordu.Ama biz buralarda alışık oldugumuz icin bize birsey olmuyordu.Ben Muş ta buyumustum fakat bu durum benim Mardin'nin kurallarini bilmedigimi gostermezdi.
Kucukken Onur'u tanirdim.Yani 3 yasimda bi animiz vardi.Ama cok hos degildi.Anlatmasam daha iyi resmen 3 yasimda utancin dibine vurmustum.
Ah gine kizarmistim ve Onur bunu fark etmisti .Şuh bi kahkaha atarak "Yoksa küçük lük animiz mi geldi aklina ? Sen baska turlu kizarmazdin Domates hanim "
"Hey ben domates filan değilim hrm ayrica ne alaka hicde bile "
"Tabi tabi ya eminim oyledir."
Bu adam beni utandirmaya bayiliyordu daha kotusude başarıyordu.
Birsen kolumdan cekip gine sürüklenme maceramiza basladik.Acaba bu sefer nerelere gidiyorduk .Pardon sürükleniyorduk (!)
**
Yuh be vallahada yuh Onur'un sürüklenmelerine binbir zorluk katlandim ve geldigimiz yer benim icin rezaletti.
Bulundugumuz yer Bursa'nin en ünlü otelinin balayi odasi odada tanga bile var (!) buneya ozel hayata saygi yok resmen .
Koltuga oturmustum.Saskinca Onur'a bakiyordum ve dedigi sozlerle icim ferahladi yada sıkıldı (!)
"Berilcigim burasi bi arkadasim icin ama istersen bizde hemen yanini tutalim."
"Hey seni sapik "
"Ya ama karimsin karimada diyrmiyiceksen isim var bak seni nereye goturucem bekle "
**
Yol guzel geçiyordu hem muzik dinliyorduk hemde sarkiyi Onur söylüyor biliyorum sasirdiniz ama bunlar aci gercekler.
Ve birden onumuzdeki trin bize gelmesiyle yere savrulmamiz bir olmustu dikenler bacaklarimi çiziyordu. Onur'a ne oldugunu bilmiyordum.Sadece ölümü busefer hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''BERDEL''
Teen FictionÇok kötü bir hikaye oldu.Kurgu tam bile değildir,arkadaşlar.Lütfen düzenlendikten sonra okuyunuz.