Yalan söylediler ,Dedilerki çok seversen sevdiğin seninle olur..Diyemedilerki çok seversen en güzel acılar seninle olur..dinlediğin şarkılar kalbine dokunur.Gördüğün mutluluklar seni aglatır.Her mevsim üşütür zamanlar masumiyetin kaybolur .
Bu sözü biliyordum ben kitapları çok severdim mesela ama kitaplarda özellikle sonuna dikkat ederdim kötü sonlu kitapları okumazdım hem iyi olsun isterdim .Belkide bu yüzden en derin acılar beni buldu , fakat bu hayatımdada Onur diye bir adam tanımıştım.Beni herkezden çok seven ailemin yoklugunu bir an olsun hissettirmeyen.
Gözüm yavaşça açılıyordu, ama sanki kirpiklerim bir birine karışmış ayrılmak istemiyorlar'dı .Son kez derin nefes aldım ve kirpiklerim birbirinden ayrıldı .Gördüğüm şey bir vahşetti .Onlarca ölünün içinde bir adam başımızda gülüyordu .Yardım etmiyordu .Bizim eriyip gidişimizi izliyordu .Doğru ''Ben bu hayatta şunu öğrendim ; vicdanı götüne kaçmış insanlardan ,asla merhamet beklemeyin .-Muhammed Grs- ''
Benimde merhamet bekleme yanlıştı bu adamın kalbi taştandı.Yavaşça elimi kıpırdatmaya çalıştım ,çok zordu olmuyordu.Busefer gözlerim Onur'u aradı , Benim 3-4 metre uzagımda yığılmıştı .Ama eli kıpırdıyordu.Şükürler olsun yaşıyordu .Ama şu tam başımda duran adam kimdi ? Adam yavaşça kulağıma egildi ''Yalan söylediler ,Dedilerki çok seversen sevdiğin seninle olur..Diyemedilerki çok seversen en güzel acılar seninle olur..dinlediğin şarkılar kalbine dokunur.Gördüğün mutluluklar seni aglatır.Her mevsim üşütür zamanlar masumiyetin kaybolur'' dedi.Şimdi bu cümleden anlam bile çıkaramıyorudum.Kafamın ,beynimin ,vücudumun hatta ruhumun yoruldugunu hissediyordum.Birden adam beni kaldırdı .Kucagına alıp bir yere doğru yürümeye başladı kafam kafam o kadar agrıyorduki dur bile diyemeden onun kuklası gibi götürdüğü yere gitmeye zorunluydum.
''1 saat sonra ''
Bir yatagın içindeydim.Üstümde küçük çiçekler ve desenlerle bezeli bir pike örtülüydü.Midemin bölümünde bi su torbası duruyordu .Bir taraftan şömünedeki odunlar cızırdıyarak yanıyordu.Tanımadıgım adam ise ıslak bir bezle başım ve kolumdaki kanları siliyorordu.Gine kulagıma eğildi ve ''Korkma sana yardım edicem ACIDIM. '' evet bana acımıştı içinde birazcık merhamet vardı demekki ama neden ben o kadar kişi yerine neden ben ?
Yattıgım yerden doğrulmaya çalıştım ama başaramıyordum ''Yorulma otur ve dinlen '' Emriyle yerime geri döndüm .Biraz sonra kendime gelmiştim artık biraz daha iyi hissediyordum.
Teşekkür ederek neden bana yardım ettiğini sordum.Bu sorum cevapsız kaldı .Mavi gözlerini aşşağıya çevirdi .''Hiç'' dedi .Odadan çıkarak biraz sonra elinde yemeklerle dolu bir tepsiyle geri geldi.Bunları ye dedi hayır diyince bunları ye sonra sana gerçekleri anlatıcam demişti.GERÇEKLER ? BANA YALAN SÖYLEDİLER ?
-Merhabalar bu bölüm ilginç oldu umarım begenmişsinizdir diğer bölümde herşeyi anlıyıcaksınız .Voteleyip yorum yaparsanız çok sevinirim.Desteğiniz için hepinizi öpüyorum diğer bölümde görüşmek üzere kapkeklerim xd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''BERDEL''
Teen FictionÇok kötü bir hikaye oldu.Kurgu tam bile değildir,arkadaşlar.Lütfen düzenlendikten sonra okuyunuz.