Sungwoon ile karar almıştınız ve senin evinde yemek yiyicektiniz.(sadece sevgilisinizdir) Sen yemeği hazırlamıştın ve güzel bir elbise giyinmiştin. Saatine baktığında saat akşam 9'du. Son bir kez masayı ve yemekleri kontrol ettikten sonra sandalyeye oturdun.
Yarım saat sonra:
Sungwoon hala gelmemişti. Artık dayanamadın ve telefonunu alıp Sungwoon'u aradın. Telefonu kulağına getirdiğinde "aradığınız kişiye şuan ulaşılamıyor" sesini duyduğunda sertçe aramayı kapattın. Telefonu kapalıydı ama neden? Etrafında dönmeye başladın. Acaba başına bir şey mi geldi diye düşündün ve duraksadın. Dudağını ısırmaya başladığında kendi rahatlatmaya başladın.
1 saat sonra:
Sungwoon'un artık gelmeyeceğini düşündün ve yemekleri kaldırdın. Odana çıkıp üstünü değiştirdin. Salona geçtin ve televizyonu açtın. Aradan bi 10-15 dakika sonra zil sesi duydun. Televizyonu kapattın ve kapıya gittin. Kapının deliğinden baktıktan sonra kapıyı sertçe açtın.
"Geç kaldığım için özür dilerim" ona sinirle baktın.
"Yok ya ne geç kalması bizde zaten saat 12'ye karar almıştık erken bile geldin(!)" Sungwoon sana üzgün bir şekilde baktı.
"Çok özür dilerim canım, ama yapmam gereken şeyler vardı" derin bir nefes aldın.
"Peki tamam" dediğinde gülümsedi ve sana sarıldı. Sarılmasına karşılık verdin.
"Aç mısın?"
"Evet çok, ya sen?" kafanı olumlu anlamda salladın.
"Evet bende açım, sen gelmeyince yemek de yemedim" yanağına minik bir öpücük kondurdu ve masaya oturdu.
"Yaptığım yemeklerden yiyemeyiz saat çok geç oldu, o yüzden bunlarla yetinmeliyiz" dedin ve kahvaltılık birkaç şey çıkarttın.
Yemeğinizi yedikten sonra sofrayı kaldırdın. Bulaşıkları yıkarken Sungwoon'un film açtığını gördün.
"Çabuk ol hadi film izlicez" dediğinde işin bitmişti bile. Ellerini yıkadın ve koltuğa oturdun. Sungwoon da yanına oturunca filmi açtı ve izlemeye başladınız.
"Mısır patlatmayı unuttuk" dedi ve ayağı kalktı Sungwoon.
"Ben hallederim" dedin ve kalkmaya hazırlanıyordun ki Sungwoon seni oturttu.
"Ben yaparım" dediğinde ses çıkartmadın ve filmi durdurdun.
"Tuz koymayı unutma sakın" diye seslendin mutfağa.
"Tamam"
5 dakika sorna:
Sungwoon mısırları tabağa koymuş ve getirmişti. Filmi açtın ve mısırını yiyerek izlemeye başladın.
Bir mısır daha alıyordun ki eline birşey battı. Batan şeyi yakalayıp aldın. Elindeki şeye bakmanla çığlık atman bir oldu. Sungwoon şaşırmamış bir şekilde sana bakıyordu. Göz göze geldiğinizde kalktı ve diz çöktü.
"Sonsuza kadar benim olur musun?"
"EVET!!!" diye bağırdın heyecanla. Sungwoon bu cevabı alınca rahatladı ve yüzüğü parmağına yerleştirdi. Sen ona sıkıca sarıldın ve o da sana sarıldı.
Filmi izlemeye devam ettiğinizde uykun geldi ve Sungwoon'un kolları arasında uyuyakaldın.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İnşallah beğenirsiniz. 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WANNA ONE
FanfictionWanna One hayal et ve tepkileri ile karşınızdayım Umarım beğenirsiniz