Minhyun İle Hayal Et

187 9 19
                                    

Müzik dinleyerek mutfağı temizliyordun. Bir apartmanda yaşıyordun ve en alt katta oturuyordun. Tüm gün boyunca evini temizlemiştin ve son olarak mutfak kalmıştı. 

Sen bulaşıkları durulamaya başlamışken kapı çaldı. Ellerini yıkamadan kapıya gittin ve dirseğinle kapıyı açtın. Larşında üst komşun Minhyun duruyordu. 

"Selam," 

Dediğinde ona gülümsedin. Minhyun ellerini gördüğünde biraz yüzünü buruşturmuş, sonra düzeltmişti. 

"Selam, bir şey mi oldu?" 

Dedin hemen. Komşular ya sohbet için ya da bir şey lazım olduğu zaman çalardı kapını. 

"Ah, aslında evet. Bir misafirim gelicek ve salata için limon lazım. Üst katlara sordum ama hiçbirinde kalmamış" 

Dediğinde başını salladın. Sende de son iki tane kalmıştı. Minhyun'a içeri geçmesini söyledin ve mutfağa gittin. Ellerini yıkayıp kuruladın ve buzdolabını açıp bir tane limonu alıp Minhyun'a verdin. O da sana teşekkür edip dairenden çıktı ve yine tel kaldın. 

Mutfağı da temizlemeyi bitirince salona gittin ve yayılarak koltuğa oturdun. Yorulmuştun, ama müzik dinlerken bu pek de anlaşılmadığı için kendini daha çok yormuştun. Etrafına bakındın. Her yer düzenli ve temiz olduğu için rahatlıkla nefes verdin ve telefonunla oyalanmaya başladın. 

Akıllı telefonlar sayesinde zamanın nasıl geçtiğini anlayamadığımız için bayağı bir oyalanırdık. Ve sen de bayağı oyalanmıştın ve akşam olmaya başlamıştı. En sonunda aklına saate bakma fikri gelince telefonundan saate baktın. Saat akşam 6 buçuktu. Tam da buçuk sayılmazdı ama yuvarlıyordun işte. 

Acıktığını hissettiğinde kalktın ve mutfağa gittin. Ne yemek yapmayı düşünmeye başladın. Basit bir şey yapıp hemen yemek istiyordun. 

Kapı zili çalınca düşüncelerinden ayrıldın ve kapıya yöneldin. Kapıyı açtığında karşında Minhyun'u gördün. 

"Şey, nasılsın?" 

Dediğinde biraz şaşırmıştın. Neden bilmiyordun. 

"İyiyim, sen?" 

Dedin bekletmeden. (Kafiye oldu lan oswndnfj) 

"Ben de iyiyim. Şey dicektim," 

"Misafirim gelmemeyecekmiş ve yaptığım onca yemek kaldı. Eğer yemek yemediysen birlikte yiyelim mi?" 

Bu senin için büyük bir fırsattı. Yemek hazırlamayacaktın. 

"Tabii, bekle üstümü değiştireyim" 

"Gerek yok, böyle iyisin" 

Dediğindr birazcık utanıp kafa salladın ve izin isteyip telefonunu aldın. Kapını kilitleyip onunla birlikte üst kata çıktın. Onun evine bir ya da iki kez girmiştin ve nasıl bir yer olduğunu unutmuştun. İçeri geçtiğinde klasik bir masa duruyordu ve sen çok acıkmıştın. Minhyun'a baktığın ida gülümsedi ve oturmanı işaret etti. Hevesle sandalyeye oturdun ve onun da oturmasını bekledin. O yemeye başladığında sen de başladın. 

Güzelce yemek yediğin ve tabağını bitirdiğin zaman direk kaldırmaya başladın. Bu sende bir huy olmuştu. Sen otururken başka birinin iş yapmasını hiç sevmezdin. Minhyun seni durdurmak istese de sen reddetmiştin. En sonunda birlikte masayı toplamıştınız. 

"Tatlı ister misin?" 

Sorduğu soruyla birden afalladın. Neden bilmiyordun ama Minhyun seni böyle görünce gülümsedi,hatta kıkırdadı. O zaman dikkatini çekti. Bir insan bu kadar güzel gülümseyip kıkırdar mıydı? Çok tatlı görünüyordu ve sen başka dünyalara dalmıştın. O ise sana bakıyordu. 

"Ben en iyisi tatlı koyayım i" 

Diyip mutfağa gittiğinde hafifçe kendine tokat attın. Rezil olduğunu düşünüyordun. 

Minhyun çok geçmeden sana ve kendine bir tabak tatlı koymuş ve gelmişti. Tatlılarınızı yedikten sonra aklına saate bakmak geldi. Saate baktığında saat 9 olmuştu. 'Vay be neredeyse 3 saattir burdayım' diye geçirdin içinden ve Minhyun'a baktın. 

"Ben artık gitsem iyi olur," 

Diyip ayaklandığında o da ayaklanmıştı. Kapıya gitti ve kapıyı açtı. Gülümsedin ve daireden dışarı çıktın. Merdivenlerden inecekken kolunu tuttu ve kendisine döndürdü. Sana bakıp gülümsedi. 

"Geldiğin için teşekkür ederim" 

Kalbine giren ağrıya anlam veremezken gülümsedin. 

"Asıl ben teşekkür ederim, beni yemek yapma zahmetinden kurtardın" 

El sallayarak kapıyı kapattı. Sen de ona el salladın ve dairene gittin. 

~~~~~~~~

Ben daha fazla uzatmiyim en iyisi

COMEBACK YAPTIM YEE

Bu kitabı bayağı boş bırakmıştım ama yb geldi 

Fotoğraf koyamayacağım ühüğğ

Sizden oy ve yorumlarınızı bekliyorummm~~


WANNA ONEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin