En sevdiğin piknik yerinde öylece yürüyordun ve dondurma yiyordun.
Canın sıkılınca yere oturdun. Bir yandan telefonunla oyalanırken bir yandan da dondurmanı yiyordun.
Dondurman bitinve telefonunu kapattın ve kalktın. Etrafta çöp aradın ama bulamadın. Etrafa çöp atmak yasaktı. Umursamadın ve yere attın. Yürümeye devam ettin.
Bir dereye gelmiştin. Su sesi seni rahatlatıyordu.
Omzuna değen el ile arkanı döndün. Bu piknik yerindeki görevlilerden biriydi ve sen tanıyordun. Bae Jinyoung...
"Yere çöp atmak yasak değil mi?"
Diye sordu imalı bir şekilde. Hafifçe yutkundun.
"Ne var. Sonuçta ait olduğu yere geri yolladım. O da sonuçta bir ağaç"
Dedin. Söylediğinin mantıklı olduğunu düşünmüştün.
"Ama o işlemlerden geçmiş ve ayrıca sen onu ağzına sürdün. Bi nevi kirlettin"
Dediğinde ağzın açık kalmıştı. I senden daha mantıklı konuşmuştu. Hemen kaşlarını çattın.
"Ne var yaa, alt tarafı bir çubuk parçası"
Dedin sinirli bir şekilde. O ise küçük bir kahkaha attı ve yerdeki çubuğu aldı.
"Tamam tamam, çok da üzerine gitmicem. Yoksa senin tatlılığından ölücem"
Dediğinde çatık olan kaşların havaya kalktı ve yüzün kızardı. O senin bu haline daha çok güldü.
"Uff kafamı karıştırıyorsun"
Dedin ve arkanı döndün. Ardından sırıttın. Öyle demesi biraz da hoşuna gitmişti. Bu sefer seni kolundan tuttu ve kendisine döndürdü. Bir anlığına başın döndü ve ona tutundun.
"Nereye? Daha sana ceza vermedim"
Dedi ve sırıttı. Sense ona anlamamış bir şekilde baktın.
"Ne cezası yaa"
Dedin isyankar bir şekilde.
"Beni öpersen seni yetkililere söylemem"
Dediğinde gözlerini pörtledin.
"Yuh!"
Dedin. O ise eliyle alnına vurdu.
"Yanağımdan"
Dediğinde kafa salladın ve yanağından öptün. Ardından arkanı döndün ve gitmeye başladın. Gülümsedin. O çok tatlıydı...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selam!
Bu hayal et hoşunuza gitti dimi😉
Çok yakında başka hayal etlerde atıcam ve tüm üyeleri tamamlıcam. Oy ve yorum kullanmayı unutmayın💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WANNA ONE
FanfictionWanna One hayal et ve tepkileri ile karşınızdayım Umarım beğenirsiniz