Lunaparktaydın ve çarpışan arabalara binmiştin. Birlerine çarpıp gülüyordun.
Birinin sana çarpması ile ne yapıcağını şaşırdın. Kısa bir anlığına başın döndü. "O ne biçim vurmak öyle" diye düşündün.
Kısa bir zaman sonra biri tekrar sana o şekilde çarpınca dengeni çabuk toparladın ve arkanda birini gördün "Ben bunun intikamını alırım" dedin içinden. Hırsla çocuğa yaklaştın ve bayağı sert bir şekilde çarptın. Kendin de biraz etkilensen de çarptığın kişi bayağı etkilenmiş duruyordu. O çarpmandan sonra "HERKES İNSİN" sesini duydun ve indin. Çarptığın çocuk yanına geldi.
"Yuh o ne biçim çarpmaydı öyle.... Beynim sallandı" dediğinde göz devirdin.
"İlk sen çarptın" dediğinde çocuk durdu.
"Acaba hastaneye falan mı gitsem" dediğinde sallanmaya başladı.
"Noluyo?" dediğinde çocuk bayıldı ve yere düştü. Hemen yanına koştun ve kaldırdın.
Onu hastaneye götürmüştün. Kapı açıldı ve içeri doktor girdi.
"Hayati tehlikesi yok, sadece travma geçirmiş" dediğinde rahat bir nefes aldın.
"Teşekkür ederim" dedin ve doktor odadan çıktı. Çocuğa baktığında hala gözleri kapalıydı. Yanına gittin ve lradaki koltuğa oturdun.
Yavaşça gözleri açılmaya başladı. Heyecanla ayağı kalktın.
"Neredeyim ben?" diye masumca sorunca gülümsedin.
"Hastanedesin" dediğinde sana baktı.
"Adın ne?" diye sorduğunda şaşırarak baktın.
"Y/N"
"Bende Jihon, memnun oldum" dedive elini uzattı. Sende elini ona uzattın ve el sıkıştınız. "Eli benimkinden de yumuşak" diye düşündün. Kapı açılınca ikiniz de ellerinizi geri çektiniz. İçeri doktor girdi.
"Hasta uyandığına göre artık gidebilirsiniz" dedi ve odadan çıktı.
Jihon kalkmaya çalışınca hemen yardım ettin. Ayağı kalktığında kolunu omzuna attın ve o şekilde yürümeye başladınız.
"Seni evine bırakiyim" dediğinde sana baktı.
"Hava kararmaya başladı ama..." dediğinde elinle boşver işareti yaptın.
"Olmaz seni bu şekilde bırakamam. Hadi evinin tarifini söyle de bırakiyim" dedin cesur bir şekilde.
"Peki"
Jihon'un evine geldiğinizde Jihon kolunu omzundan çekti.
"Be bıraktığın için teşekkür ederim" dedi ve gülümsedi.
"Biriey değil" dedin be gülümsedin.
"Görüşürüz" dedi ve el sallamaya başladı.
"Görüşürüz" dedin ve el salladın. Jihon evin kapısına geldiğinde arkanı döndün ve yürümeye başladın.
Sokaktan sağa döndüğünde iki tane adam gördün. Hızlı adımlarla onlardan uzaklaşmaya çalıştın. Ama onlar galiba peşinden geliyordu.
Biri kolundan tuttu ve seni döndürdü. Bunlar az önceki adamlardı.
"Selam bebeğim" dediğinde biri ona yumruk attı. Sendelendin ve iki adım geri gittin. Adamları yumruklayan kişiye baktığında bunun Jihon olduğunu gördün. Adamları iyice patakladıktan sonra yanına geldi.
"Ben sana demiştim" dediğinde hiç birşey diyemedin.
"Evini tarif et de gidelim"
Evini tarif etmiştin ve seni evine getirmişti.
"Teşekkür ederim" dedin ve sıkıca sarıldın. O da sarılmana karşılık verdi.
"Rica ederim" dedi ve öksürdü.
"Hadi sen evine gir, girene kadar beklicem"
"Peki görüşürüz" dedin ve el salladın.
"Görüşürüz" dedi ve o da el salladı. Eve girdiğinde hemen camın yanına gittin ve gözden kaybolana kadar Jihon'a baktın.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oy ve yorum atmayı unutmayın. 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WANNA ONE
FanfictionWanna One hayal et ve tepkileri ile karşınızdayım Umarım beğenirsiniz