Sen bir piknik yerinde arkadaşınla piknik yapıyordun. Biraz atıştırdıktan sonra arkadaşının yakışıklı bir erkek görüp yanından ayrılmasıyla tek kalmıştın. Sen de uçurtma uçurmaya karar verdin. Uçutmanı alıp uçurtma tepesine gittin. Uçurmak için koşmaya başladığında sertçe birine çarptın. Ayağı kalkıp özür diledin ve dikkatlice koşmaya devam ettin.
Uçurtman en sonunda uçunca soluklandın ve uçurtmayı dengede tutmaya çalıştın.
Çok geçmeden arkadaşın da uçurtmasıyla bşrlikte uçurtma tepesine geldi. Birlikte uçurmaya devam ettiniz.
Uçurtmanın başka bir uçurtmayla karışınca kaşlarını çattın. Zor da olsa ipliği takip ettin ve kimin olduğunu buldun. O da zaten stresli gözüküyordu. Hemen onun yanına gittin.
"İlk sertçe çarpıyorsun şimdi de uçurtmamı mahvettin. Başka birşey var mı?"
Söylediklerine ağzın açık kalmıştı.
"Ö-özür dilerim ama bu konuda tek ben sorumlu değilim"
Diyip uçurtmayı gösterdin. Çocuk tek kaşını kaldırdı.
"Pekii öyle olsun, şimdi nasıl ayırıcaz bunları"
"Ben hallederim"
Dedin ve ayırmaya başladın. biraz uğraştırsa da çok uzun sürmedi.
"Uğğ tahmin ettiğimden daha hızlı çıktın"
"Öyleyimdir falan"
Diyip hafifçe dil çıkardın. O da güldü. Gülünce gözleri biraz kısılıyordu ve çok tatlı oluyordu. Aynı zamanda da yüzü küçüktü ve etrafına ayrı bir hava katıyordu.
"Öldüm ben"
Şaşkınca ona baktın.
"Ne?"
"Kestin biçtin her yerimi yeter"
Söylediği şeyle utanıp hemen arkanı döndün. Duyduğun kıkırdama sesleriyle daha da sinirin bozulmuştu.
Aklına gelen şeyle sırıtıp geri ona döndün.
"Niye bu kadar tatlısın?"
Donup kalmıştı. Masumca gözlerini kırpıştırdı. Kahkaha atmaya başladın.
"Ayy yaa utandırmak neymiş gördün ahaha"
Kaşlarını çatıp arkasını döndü ve gitmeye başladı.
"Ne yani trip mi yiycem?"
Arkasını dönmeden omuz silkti.
"Umrumda değil"
Dedin ve uçurtmanı tekrar uçurdun.
Birinin elinden ipi çekmesiyle kalakaldın. Az önceki çocuk uçurtmanı dengede tutmaya çalışıyordu.
"Adın ne?"
Diye sordun aniden.
"Oo demek ilk adım senden"
"Püff sormadım kabul et, ben Y/N"
"Ben de Jinyoung"
"Üff ya beceremiyosun sen ver ben yapiyim"
Elinden almaya çalışırken hem ip koptu hem de burun buruna geldiniz.
"Yaptığını beğendin mi?"
"Ama hanımefendi herşeyi benim üzerime atmayın derim"
Dudak büzüp geri çekildin.
"Ohoo uçurtmam da yok. Ben tıkınmaya gidiyorum"
Diyip gitmeye başladın.
"Bekle ben de geliyim"
"Nasıl istersen"
Diyip Jinyoung'ı bekledin. Çok geçmeden kendi yemek sepetiyle yanına geldi. Birlikte piknik yerinize gidip yemek yediniz.
~~~~~~~
Sona 'tıkındınız' dicektim de vazgeçtim oswjfhg
Nasıl olduğunu bana yorumlarda yazın canlarım
Oy kullanmayı unutmayınn~~🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WANNA ONE
FanfictionWanna One hayal et ve tepkileri ile karşınızdayım Umarım beğenirsiniz