Sokakta arkadaşınla geziniyordun ve gece olmuştu. Bu yüzden arkadaşın evine gitmişti. Senin evin biraz daha uzaktaydı ve sen sokak lambalarının loş ışığı ile evine gidiyordun.
Aniden çarptığın sert beden ile sendelendin ve birkaç adım geri gittin.
"Yuh yaa. Sanki duvara çarptım"
Dedin sesli bir şekilde. Bir kıkırtı sesi duyduğunda sana çarpan kişiye baktın. Gülüyordu.
"İnsan bi özür dilerim falan der"
Dedin ve cıkcıkladın. Hemen arkanda olan sokak lambasıyla çarptığın kişiyi düzhünce görebiliyordun. Bir anlığına korkmuştun ama karşındaki kişi pek de zarar veren tiplere benzemiyordu.
"Özür dilerim"
Duyduğun mırıltı ike gülümsedin.
"Sen kimsin?"
Diye sorduğunda kaşlarını çattın.
"Sanane!"
Diye sert bir cevap verince karşındakinin yüzü asılmıştı. Ardından sana baktı.
"Ben Jisung"
Dedi ve elini uzattı. O ismini söyleyince sen de söyleme gereği duydun.
"Bende Y/N"
Dedin ve uzatılan eli sıktın.
"Tek başına ne yapıyorsun? Ya bi serseri falan çıkarsa karşına. İstersen yanında duriyim, nolur nolmaz"
Dediğinde kaşlarını çattın.
"Ben kendim halledebilirim"
Dedin ve Jisung'u bırakıp yürümeye başladın. Kafanı çevirip baktığında seni izlediğini gördün. Tekrar önüne döndüğünde ilerideki sokak lambasının altında etrafa bakınan iki adam gördün. Hemen geri döndün ve hala bıraktığın yerde duran Jisung'un yanına gittin. Seni görünce küçük bir kahkaha attı.
"İki kişilerdi ve ben sonuçta bir kızım, iki kişiyi alt edemem"
Dediğinde gülmemek için dudaklarını ısırdı Jisung. Onun bu haline omzuna hafif bir yumruk geçirdin.
"Gülme"
"Gülmüyorum"
Dediğinde kaşlarını çattın. Ardından yürümeye başladınız. Adamların yanına geldiğinizde kolunu Jisung'un koluna geçirdin ve sanki bir çiftmişsiniz gibi yürümeye başladınız.
Adamları geçtiğinizde biraz daha böyle ilerlediniz. Adamlar gözden kayboluncaysa hemen Jisung'un kolundan ayrıldın. Başını öne eğdin ve yere bakmaya başladın."Teşekkür ederim"
Dedin biraz kısık bir sesle.
"Rica ederim"
Jisung'un söylediği ile kafanı kaldırdın ve Jisung'a baktın. Gülümsedin ve Jisung'a sarıldın. Onun kıkırtısını hissettin. Ardından o da sarılmana karşılık verdi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selam
Umarım beğenmişsinizdir.
Eğer istediğiniz bir üye varsa yorumlara yazmayı unutmayın.
Ve rica etsem beni takip edebilir misiniz? 😦😦(En iyi emoji bydur diye düşündüm)
Oy kullanmayı unutmayın💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WANNA ONE
FanfictionWanna One hayal et ve tepkileri ile karşınızdayım Umarım beğenirsiniz