Jay's POV.
"Πάμε σπίτι μου." ψιθυρίζει ενώ με φιλάει. Κατεβάζει το χέρι της ξανά στον καβάλο μου και τον τρίβει έντονα. Έχω καυλώσει ήδη άσχημα.
"Taylor μη το κάνεις αυτό τώρα." λέω σοβαρά και δαγκώνω την γλώσσα της.
"Τρελαίνομαι όταν σε καυλώνω έτσι. Μου είχε λείψει." ψιθυρίζει και βάζει το χέρι της μέσα από το μποξεράκι μου.
"Taylor γαμώ, είμαστε στο πάρκο." γρυλίζω κοιτώντας την στα μάτια.
"Κάποτε σε τρέλαινε να το κάνω αυτό. Το ξέρω ότι σε τρελαίνει και τώρα." ψιθυρίζει στα χείλη μου και αφήνει ένα βογκητό.
Κατεβάζει και το άλλο της χέρι και μου ξεκουμπώνει το παντελόνι τραβώντας με προς το μέρος της.Κατεβάζω το χέρι μου και την σταματάω.
"Σου είπα, μην το κάνεις."
Λέω σοβαρά και απομακρύνω τα χέρια της.Με σπρώχνει να κάτσω στο παγκάκι και κατευθείαν με καβαλάει.
"Ξέρεις.. ποτέ δεν άκουσα κάτι που είπες να κάνω."
πιέζει την λεκάνη της πάνω μου."Τι ακριβώς θες τώρα;" λέω νευριασμένα. Γατζώνει τα νύχια της πάνω μου και μου τρίβεται άγρια.
"Θα σε κάνω να φωνάξεις το όνομα μου όπως τότε."
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌
Bella's POV.
Ανοίγω τα μάτια μου και είμαι ξαπλωμένη στο δωμάτιο μου, φορώντας μόνο τα εσώρουχα μου..
Κοιτάζω τριγύρω μα δεν είναι κανείς..Πιάνω το κεφάλι μου κλείνοντας τα μάτια μου απότομα για να αποφύγω την ζαλάδα, και σηκώνομαι αργά φορώντας μια μπλούζα του Jay.
"Jay;" φωνάζω ερωτηματικά, μήπως και είναι εκεί. Δεν παίρνω απάντηση όμως..
Περπατάω στην κουζίνα και προχωράω προς το ψυγείο, βλέποντας ένα σημείωμα με ένα μαγνητάκι πάνω.
"Ελπίζω να νιώθεις καλύτερα. Σε έβαλα σε κρύο νερό μήπως και ξυπνήσεις αλλά δεν ξύπνησες οπότε σου έβγαλα τα ρούχα και σε έβαλα στο κρεβάτι. Έπρεπε να φύγω. Πάρε με τηλ αν θελήσεις, θα περιμένω. Drake."
Το παίρνω και το τσαλακώνω πετώντας το στα σκουπίδια.
Ανοίγω το ψυγείο και παίρνω το γάλα, βάζοντας λίγο στο ποτήρι και το γυρνάω στην θέση του.
KAMU SEDANG MEMBACA
When the lights are off.🔞♋🚫
Fiksi Penggemar❌Η ιστορία περιέχει άσχημο λεξιλόγιο και στιγμές σεξουαλικών πράξεων οπότε διαβάζετε με δική σας ευθύνη.❌ Η ιστορία είναι εμπνευσμένη από εμένα και θα σας παρακαλούσα να μην την αντιγράψετε. Ελπίζω να την χαρείτε!