Τελευταιο..

2.4K 131 0
                                    

Bella's POV.

Τον σπρώχνω απότομα και τον χαστουκίζω δυνατά.
"Τι στον διάολο κάνεις; Εχω σχέση!" του φωνάζω.
"Εμ.. Ν..νόμιζα ότι το ήθελες.." λέει τραυλίζοντας.
Ω θεέ μου... "Πρέπει να φύγω!" φωνάζω και τρέχω στο προς το σπίτι μου.
"Εε, περίμενε, που πας;!" φωνάζει και αυτός και τρέχει από πίσω μου.

"Φύγε!" φωνάζω.
Ομως είναι πιο γρήγορος και πιάνει σφιχτά το χερι μου κολλώντας με στον τοίχο δυνατά.
Τον σπρώχνω δυνατά αλλά μάταια.
Πιάνει τα χέρια μου πάνω από το κεφάλι μου και αρχίζει να γλύφει τον λαιμό μου δυνατά.

"Με πονάς! Φύγε από πάνω μου!" τσιρίζω και τον σπρώχνω.
Στο μυαλό μου έρχεται το αγόρι μου το οποίο είναι θυμωμένο μαζί μου λόγω της συμπεριφοράς μου..

"Ξέρεις ότι σου αρέσει. Αλλιώς δεν θα συνέχιζες το φιλί μου κούκλα." ψιθυρίζει στο αυτί μου. Προς μεγάλη μου έκπληξη ανατριχιάζω..
"Δεν το συνέχισα." γκρινιάζω. "Ασε με να φύγω επιτέλους." τον σπρώχνω δυνατά και όταν φεύγει απο πάνω μου αρχίζω να τρέχω ξανά γρήγορα προς το σπίτι...

Έχω ανάγκη να μπω στην αγκαλιά του αγοριού μου..

🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Drake's POV.

Όταν λοιπόν έφυγε άρχισα να γελάω σαν υστερικός.
Το κοριτσάκι την πάτησε για τα καλα και επιτέλους θα επιτύχουμε τον στόχο μας.

Βγάζω το κινητό μου και πληκτρολογώ τον γνωστό αριθμό.
"Ελα μωρό μου; Πως παει;" ρωτάω.
"Σκατά, σηκώθηκε και έφυγε ο μπάσταρδος." μου απαντάει.
"Δεν κάθησε λεπτό να του μιλήσω. Με έβρισε και έφυγε." συνεχίζει.

Γελάω με διασκέδαση. "Εγώ έβαλα μπρος για την κοπελίτσα. Την φίλησα και δεν μου αντιστάθηκε κατευθείαν." χαμογελάω.
"Τ..τι εννοείς;" τραυλίζει.
"Εννοώ.." κάνω μια παύση. "Την βρήκα, της μίλησα, την φίλησα. Της άρεσε σίγουρα." γελάω δυνατά.
"Ω τέλεια μωρο μου. Είναι τέλειο σχεδιο για να τους απομακρύνουμε."
Μου λέει.

"το ξέρω καύλα μου. Γιαυτό και περιμένω πως και πως να έρθω σπίτι για να μου δώσεις το δώρο μου." ψιθυρίζω ήδη αναμμένος.

"Ελα εδώ μωρο μου και σου υπόσχομαι ότι θα σου αρέσει πολύ το δώρο σου." μου στέλνει ενα φιλί από το τηλέφωνο και το κλείνω.

When the lights are off.🔞♋🚫Donde viven las historias. Descúbrelo ahora