Μένω εκεί στον λαιμό του να μυρίζω το άρωμά του.
Ενιωσα τόσο ευάλωτη στην αγκαλιά του που κατευθείαν δάκρυσα, και πριν καλά-καλά το καταλάβω δάκρυα έτρεχαν από τα μάγουλά μου.Μου είχε λείψει τόσο πολύ η αγκαλιά του γαμώτο.
Χρειαζόμουν να τον νιώθω δίπλα μου.
Ηταν το μόνο που ήθελα για να νιώσω ξανά υγιής.
Ηρθε, γύρισε ξανά σε εμένα.
Επιτέλους..❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌
Jay's POV.
Την είχα σφιχτά πάνω μου αλλά προσεκτικά.
Ενώ την χρειαζόμουν τόσο πολύ, φοβόμουν μην μου σπάσει.
Την πλήγωσα αρκετά για να το κάνω περισσότερο.
Δεν της άξιζε κάτι τέτοιο.
Εξαιτίας μου τραυμάτισε τον εαυτό της και αυτό με έκανε να θυμώνω τρελά με εμένα.
Ηταν εξαρχής λάθος να φύγω.Μέχρι τώρα ήταν ότι καλύτερο μου έχει συμβεί και δεν θα το χαλάσω αυτό. Οχι τώρα.
Την κρατάω σφιχτά και προχωράω μέσα καθώς κλείνω την πόρτα με το πόδι μου.
Νιώθω τα δάκρυα της στον λαιμό μου.
"Σσσς μωρο μου.. Όλα καλά, είμαι εδώ τώρα.." ψιθυρίζω και φιλάω απαλά το κεφάλι της..
Ρουθουνίζει και σκύβω πάνω από το κρεβάτι, αφήνοντας την εκεί απαλά.
Κάθομαι δίπλα της και την κοιτάζω.
"Είσαι εντάξει;" ψιθυρίζω..
Κουνάει το κεφάλι της καταφατικά όμως δεν μιλάει..Παίρνω το χέρι της και το φιλάω..
Σηκώνω το μανίκι της απαλά για να δω την ματωμένη γάζα, τυλιγμένη γύρω από το χέρι της..
Πάω να την ανοίξω αλλά απομακρύνεται από κοντά μου.
"Δεν θα με αγαπάς όταν το δεις.." λέει ενώ η υγρασία στα μάτια της μοιάζει να έχει πολλαπλασιαστεί κατά πολύ.
"Μωρό μου άσε με να το δω.. Δεν θα σε μαλώσω.."
Απλώνει το χέρι της και αρχίζω να ξετυλίγω την γάζα γύρω από το χέρι της, αργά αλλά απαλά..Μόλις το ανοίγω τα μάτια μου γουρλώνουν, οι γωνίες μου σκληραίνουν, το μυαλό μου έχει μουδιάσει.
Το χέρι της είναι γεμάτο γρατσουνιές.
Αίμα ξερό παντού.
Μπορώ να διακρίνω στο βάθος της σταθερής όρασης μου τα μάτια της..
Τα δάκρυα τρέχουν ολοένα και περισσότερο και αυτή, βγάζει σιγανούς λυγμούς..
Τραβάει το χέρι της απότομα και σκεπάζεται με την κουβέρτα έως απάνω κλαίγοντας δυνατά.
"Σου είπα ότι δεν θα με αγαπάς μετά από αυτό....Ασε με ! Θέλω να φύγεις...."
Φωνάζει..Χαϊδεύω την πλάτη της.
"Μωρό μου, σ'αγαπάω περισσότερο από πριν..." ψιθυρίζω..
"Βγες έξω να σε δω λίγο ματάκια μου, σε παρακαλώ" ψιθυρίζω σιγά, ίσα-ίσα για να με ακούσει..
YOU ARE READING
When the lights are off.🔞♋🚫
Fanfiction❌Η ιστορία περιέχει άσχημο λεξιλόγιο και στιγμές σεξουαλικών πράξεων οπότε διαβάζετε με δική σας ευθύνη.❌ Η ιστορία είναι εμπνευσμένη από εμένα και θα σας παρακαλούσα να μην την αντιγράψετε. Ελπίζω να την χαρείτε!