Θεέ μου, τι έχουν τα μάτια σου;

2.1K 128 0
                                    

Drake's POV.

Έφυγα από το ξενοδοχείο που έμεινα την νύχτα και πήγα προς το σπίτι να δω τι συμβαίνει αφού δεν με πήρε ούτε ένα τηλέφωνο η Taylor.
Αναρωτιέμαι αν όντως τον κατάφερε.

Περπατούσα στον δρόμο σκεπτόμενος τι μπορεί να είχαν κάνει μέσα στο βράδυ.
Της είπα να μην τον πηδήξει, να μην κάνουν τίποτα.
Ελπίζω να με άκουσε αλλιώς δεν θα τα πάμε καθόλου καλά.

Κάνω μερικά βήματα ακόμα και ξεκλειδώνω την πόρτα, βλέποντας και τους δύο πεσμένους στους καναπέδες - ντυμένους ευτυχώς - σχεδόν αναίσθητοι και στο τραπέζι παντού χυμένη η άσπρη σκόνη που της έδωσα να του πλασάρει.

"Μπράβο μωρό μου." ψιθυρίζω και την πλησιάζω χαϊδεύοντας τα μαλλιά της.
Ανοίγει τα μάτια της και τα γουρλώνει κοιτώντας με.
"Πας καλά; Φύγε θα ξυπνήσει και θα σε δει!" ψιθυρίζει δυνατά για να μην φωνάξει.

Γελάω και κάθομαι δίπλα της.
"Πόσο έκανε;" της ψιθυρίζω.

"Αρκετό, τράβηξε κάπου στις έξι τζούρες.." λέει ψιθυριστά πιάνοντας το κεφάλι της.

"Τέλεια. Το παρήγγειλα ενισχυμένο, θα κοιμάται μέχρι το βράδυ." γελάω.
"Εσύ πόσο έκανες;" την κοιτάω σοβαρά.

"Δύο.." Κοιτάει αλλού.

"Ωραία, τέλεια." χαμογελάω.

"Θέλεις κάτι άλλο;" ψιθυρίζει και πιάνει πάλι το κεφάλι της.

"Όχι, θα κάτσω λίγο ακόμα να σε δω και θα πάω στην μικρή" της κλείνω μάτι.

"Μην μου την αναφέρεις την μυξοπαρθένα." γρυλίζει.

"Θα την ρίξω γαμώ, που θα μου πάει." ψιθυρίζω και βαράω μπουνιά τον καναπέ.
"Μέχρι τότε όμως.." ψιθυρίζω και πλησιάζω το τραπέζι βγάζοντας από την τσέπη μου ένα σακουλάκι. "Να μην φτιαχτώ και εγώ;" ψιθυρίζω..

"Κάνε ότι θες." πέφτει πίσω αδιάφορη και ξανά κλείνει τα μάτια της όσο εγώ φτιάχνω ένα τσιγάρο με το χόρτο που πήρα μαζί με την Κοκαΐνη.

Το βάζω σε ένα χαρτάκι ρίχνοντας και λίγο καπνό, βάζω το φιλτράκι στην άκρη και το στρίβω. Το βάζω στα χείλη μου και το ανάβω τραβώντας μία βαθιά τζούρα. Γεμίζουν τα πνευμόνια μου με καπνό και τον αφήνω να βγει. Χαλαρώνω το σώμα μου στην άκρη του καναπέ και συνεχίζω να ρουφάω μέχρι να τελειώσω το "τσιγάρο" μου.

When the lights are off.🔞♋🚫Donde viven las historias. Descúbrelo ahora