Μπάνιο, και ύπνο μωρό μου.

4.1K 155 1
                                    

Υπερβολικά Dirty, διαβάζετε με δική σας ευθύνη.

Bella's POV.

Ήταν ακόμα η αρχή..
Τα συναισθήματα μου ήταν έτοιμα να εκραγούν, να βγουν και να ξεπηδήσουν έξω από την καρδιά μου..

Κάθησα μπροστά του και χώθηκα σαν μικρό παιδι μέσα στην αγκαλιά του.
Ένιωθα όμορφα, ένιωθα λες και είχα να τον αγγίξω αιώνες ολόκληρους.

Ήθελα να βρίσκομαι κοντά του κάθε στιγμή, να νιώθω την παρουσία του.
Νιώθω την καρδιά μου να σφίγγεται κάθε φορά που με σκέφτομαι δίχως την μορφή του στην δεξιά μεριά του κρεβατιού μου.

"Τι σκέφτεσαι;"
οι σκέψεις μου διακόπηκαν από την ψιθυριστή του χροιά, πριν μου δώσει ένα απαλό φιλί στα χείλη.

Κλείνω τα μάτια μου και χώνομαι στον λαιμό του σέρνοντας απαλά τα χείλη μου κυκλικά, και τον νιώθω κατευθείαν να χαλαρώνει στο άγγιγμα μου.

Η επίδραση που έχουμε ο ένας στον άλλον είναι μαγική.  Μόνο ένα άγγιγμα έφτανε για να ηρεμήσουν οι ψυχές μας.

Σηκώνομαι στα γόνατα μπροστά του, ορμώντας κατευθείαν στα χείλη του.
Έπρεπε να προσέχει πολύ μετά από την ταλαιπωρία που πέρασε, αλλά γαμώτο είχα τόσο ανάγκη να τον νιώσω ξανά.

Ήθελα να νιώσω ξανά όλη την αγάπη και την σιγουριά που ένιωσα όταν γίναμε για πρώτη φορά ένα.

Απομακρύνεται από τα χείλη μου αφήνοντας ένα βογκητό και με κοιτάει στα μάτια .
"Πες μου, τι εχεις στο μυαλό σου ρε μωρό μου;" ψιθυριζει στα χείλη μου παραπονεμένα.

"Σε θέλω τώρα." ψιθυρίζω στα χείλη του κοιτώντας τα μάτια του με αμέτρητο πόθο.

"Ξέρω ότι πρέπει να προσέχεις πολύ.. Αλλά.." πριν τελειώσω την πρόταση, τα χείλη του συγκρούονται με τα δικά μου σε ένα παθιασμένο φιλί.

Αυτομάτως τον τραβάω να συρθεί πιο μπροστά, για να μπορέσω να βολέψω το σώμα μου πάνω στο δικό του και να τυλίξω τα πόδια μου γύρω του.

Αρχίζω να κουνάω την λεκάνη μου πάνω του κυκλικά, και δαγκώνω τα χείλη του τραβώντας τα προς το μέρος μου.

"Bella.. " Ψιθυρίζει στα χείλη μου και τον νιώθω ήδη σκληρό από κάτω μου.

When the lights are off.🔞♋🚫Donde viven las historias. Descúbrelo ahora