To nie rozdział! ale prosze przeczytać

601 12 4
                                    

Hej! To nie jest rozdział. Chciałabym tylko wspomnieć o niedawnej sprawie z CL i Papą YG. Osobiście kocham CL i zawsze będę ją wspierać nie zależnie od tego czy jest w YG czy nie, jednak to co Papa YG robi z różnymi członkami wytwórni zaczyna mnie irytować. CL po debiucie BlackPink została totalnie zepchnięta na drugi plan (nie żebym ich nie lubiala) i jest to niesprawiedliwie. To samo stało sie pare lat wcześniej z Winner i Ikonem. Jest to bardzo... no powiem że chamskie zachowanie zwłaszcza, że między innymi to 2ne1 i CL tak rozbudowały wytwórnie, i nawet przed debiutem blackpink powiedział że własnie one (chodzi o blacpink) bedą lepsze od 2ne1. CL to królowa i prawie każdy (jak nie lażdy) sie ze mna zgodzi. Fktycznie ostatnio przytyła ale to ze względu na jej przeprowadzkę z Korei do stanów by ułatwić pracę nad jej debiuckim filmem Miller 22. Z tego co wiem CL miała wydać nowy album ale Papa YG nie pozwalał na to. Chciałabym, żeby wszyscy fani CL mimo jej zmiany wyglądu jak i możliwości zerwania kontraktu z YG ją wspierali. Bo Chearin Lee to wspaniała i piękna kobieta w każdym wydaniu!!!

#loveCl #CL #cl #chearinlee #blackjack Sorki ze tak pisze z niczego ale dosc mnie wkurzyli z tą sprawą naprawdę i dużo osób lrytykuje tą wspaniałą osóbke jaką jest Chearin😍, a rodział bedzie tylko musze go dokończyć XD

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

#loveCl #CL #cl #chearinlee #blackjack
Sorki ze tak pisze z niczego ale dosc mnie wkurzyli z tą sprawą naprawdę i dużo osób lrytykuje tą wspaniałą osóbke jaką jest Chearin😍, a rodział bedzie tylko musze go dokończyć XD. Po tym tygodniu bede wstawiala regularnie rozdziały bo poprostu bede miała na to fizycznie czasu. Miłych wakacji!!!

II Zaginiona Siostra IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz