Doplazila jsem se do koupelny a dlaněma se opřela o umyvadlo. Proč to udělal? Jednou mi říká andílku a pod druhé se mnou švihne o zeď. Není normální. Vzala jsem malý černý ručník, kterej visel u umyvadla a namočila ho do studené vody. Vyždímala jsem ho a přiložila si ho k nosu, abych zastavila krvácení.
V kuchyni jsem seděla asi dvacet minut než jsem vůbec vstala. Má šílenou páru. Nebrečela jsem. Mám pocit, že už žádné slzy ani nemám. Jen stojím a lituju sama sebe. Ručník jsem vztekle hodila do umyvadla a znova ho namočila. Asi vykrvácím. Ručník jsem si dlouze přidržovala u nosu a porozhlédla se.
Ta koupelna je větší jak můj byt. Nechtěla bych jí uklízet. Uklízí jí sám nebo má uklízečku? Každopádně jsem mu tady nadělala pěknej bordel. Kapky krve tvořily na kachličkách cestu kudy jsem šla a umyvadlo bylo celé ušmudlané. Já byla zašpiněná od nutely a od krve. Musím jít do sprchy.
Ujistila jsem se, že mi neteče krev a ručník jsem hodila do špíny. Vzala jsem hadřík a nějaký čistící prostředky, které byly ve skříňce po umyvadlem a uklidila jsem po sobě bordel. I když jsem mu to tady chtěla nechat, aby věděl co způsobil.
Z horní poličky jsem si vzala černou osušku. Nechápu co s tou barvou má. Celá koupelna je černo šedá. Pro jistotu jsem se zamkla, i když jsem tušila, že se Brooks jen tak nevrátí. Sundala jsem ze sebe oblečení a rovnou ho dala do špíny. Vešla jsem do sprchy a pustila jsem na sebe horkou vodu.
Koukla jsem se na místa, která mě bolela. Na každém boku jsem měla modřinu od toho jak mě vyzvedl a jednu stranu těla jsem měla sedřenou od zdi. Domácí násilí. Vzala jsem nějakej šampón, co tam modroočák měl a čuchla si k němu. Nevoněl mužsky ani žensky. Měl takovou příjemnou univerzální vůní...to si na hlavu můžu dát.
Začala jsem si mydlit svoje dlouhé vlasy, které mám skoro až pod zadek a přitom jsem si pobrukovala starou písničku od Rihanny. Poté jsem vzala jediné mýdlo, co tady měl. Samozřejmě, že bylo mužský. Asi bych ho začala z něčeho podezřívat, kdyby se umýval vanilkovým mýdlem.
No a co, tak budeme s Brooksem vonět stejně.
Začala jsem na sobě tvořit pěnu a dávala jsem si velký pozor, abych se nedotkla modřin. Mně to nevadí. Vypla jsem vodu a vyždímala si z vlasů vodu a přehodila si je přes rameno. Obmotala jsem kolem sebe ručník a přešla k zrcadlu. Dlaní jsem ho odmlžila a podívala se na sebe. Kruhy pod očima, namodralý nos, protože jen já se dokážu bouchnout do nosu, když letím zády ke zdi a bílej obličej.
Vyšla jsem z koupelny do Brooksova pokoje. Nebyl tam. Přešla jsem k jeho skříni, kterou jsem otevřela. Má víc oblečení jak já. Od obyčejných trik po obleky. Dámy pánové má tu obleky. Hvízdla jsem si a přešla ke kravatám. Přejela jsem po červené dlaní a představovala jsem si jak s ní musí vypadat.
Zakroutila jsem hlavou a vzala si černé obyčejné tričko. Doufám, že nebude naštvaný. Převlékla jsem se do jeho trička a do svého spodního prádla. Vlasy jsem si vysušila ručníkem a svázala je do drdolu. Osušku jsem položila na topení v koupelně a přešla zpět do pokoje.
Všimla jsem si velkého okna a parapetu u něj. Venku prší a je tma, typický Londýn. Přešla jsem k modroočkové posteli, vzala jsem si jeho peřinu a přešla k parapetu. Zachumlala jsem se do peřiny a posadila se na parapet.
Ta peřina voní po něm.
Koukala jsem se z okna jak prší. Lampy ozařovaly cestu i déšť. Položila jsem hlavu na sklo a víc se zabořila do peřiny. Chci, aby mě znovu obejmul, znovu přitáhl na klín. Asi jsem blázen. Když on je tak přitažlivý. Všimla jsem si černého mercedesu, který parkoval u chodníku blízko baráku.
Z auta vylezl Brooks. U ucha měl telefon a nad hlavou držel nějaké papíry. Telefon si podržel ramenem a zamkl auto. Zkusil jestli jdou otevřít dveře a strčil si klíčky do kapsy. Rozběhl se směrem k baráku a já zavřela oči. Co když mi zase ublíží? Co když bude zase zlý? Svíral se mi žaludek a po zádech mi běhal mráz.
Po chvilce přišel do pokoje černovlásek a rozsvítil světlo. Koukla jsem se na něj vražedným pohledem. "Ahoj beruško" zašeptal a odhodil úplně promáčený dopisy na stůl. Jen jsem zakroutila hlavou a zadívala se do dálky. Brooks přešel ke mně a klekl si na mou úroveň.
"Neublížil jsem ti nějak? Nebolí tě něco?" Chtěl mě pohladit, ale já ucukla. "Ne, jen si se mnou švihl o zeď. Pohoda" pronesla jsem ironicky a odvrátila pohled. "Nechtěl jsem ti ublížit Fin" povzdechl si. "A proč si to teda udělal?" Koukla jsem se na něj zoufalým pohledem. "Mám rozdvojenou osobnost. Přijdou chvíle, kdy se nedokážu ovládat"
Vykulila jsem oči a pootevřela pusu, kterou jsem otevírala a zavírala jako ryba na suchu. "Bereš prášky?" Zašeptala jsem a bolestně jsem zavřela oči. "Snažím se" sundal ze mě peřinu a dal jí do postele. Nechápavě jsem se na něj koukla a on měl kamenný výraz. "Měla bys jít spát" sundal si promáčené tričko.
Nedívej se na něj.
Vstala jsem z parapetu a píchlo mě u žeber. Sykla jsem a chytla se za bok načež ke mně okamžitě přiběhl Brooks. Chtěl na mě sáhnout a já uhla. "Nešahej na mě" prskla jsem a sedla si na postel. Zoufale se na mě podíval a odešel do kuchyně. Já jsem zhasla a lehla si do postele.
Zahrabala jsem do peřiny a zavřela oči. Pomalu jsem usínala, když si Brooks lehl do postele a probudil mě. "Dobrou noc princezno" zašeptal.
Gurudream
ČTEŠ
Chasing Shadows
Romance"Pořád mě pronásledují stíny. Ty mě pronásleduješ. Ty seš moje největší noční můra" "Někdy si prostě člověk musí projít tím nejhorším, aby se dostal k tomu nejlepšímu" "K čemu se já dostanu? Že se jednoho dne neovládneš a zabiješ mě?"