Prológus

1K 34 10
                                    

Kovács Lilla vagyok, és 17 éves. Múlt héten bejeztem be a második évemet egy két tanítási nyelvű iskolában, Győrben. Szüleinket fél éve elvesztettük egy részeg sofőr miatt. Pont a bátyám meccsére jöttek volna, mikor telefonáltak a rendőrök, hogy mi történt. Azóta minden megváltozott. Rokonaink felénk sem néznek, egyedül bátyám edzője segít nekünk, aki Szélesi Zoltán. Olyan mintha a második apukánk lenne. Régebben lovagoltam versenyszerűen, de a baleset óta felhagytam avval is. Annak lassan már 1 éve. Egy idióta lovas miatt leestem és súlyosan megsérültem. Szerencsére azóta felépültem, nem maradt maradandó sérülésem, csak a hegek látszódnak. Azon a versenyen ismertem meg a legjobb barátnőmet, akit Baranyai Adelaidának hívnak. Szerencsére idén már az osztálytársam volt, mivel átjött miattam az én sulimba.

Tegnap volt az évzáró, így ma csak pihenést terveztem. Reggeli után leültem filmezni, addig a bátyám elment edzésre. Ma van neki az utolsó edzése, utána négy hét nyári szünetük van. Akkor elvileg elmegyünk a Balatonra a csapattársaival.

Tényleg nem is mondtam, hogy ki a bátyám. A testvérem nem más, mint Kovács Krisztián, aki a Győri ETO középpályása, illetve a Magyar válogatott U19 játékosa.

Sziasztok!

Itt is vagyok az új könyvemmel🤗 Remélem tetszeni fog nektek, ha igen akkor komizzatok vagy vote-oljatok💚

Szaszaa16

Why me? Where stories live. Discover now