Edző

533 26 6
                                    

- Jó reggelt – köszöntem a tesómnak, aki épp a fürdőből jött ki.

- Neked is! Jól aludtál?

- Igen – nyújtóztam egyet, majd bementem a fürdőbe. Miután elvégeztem a reggeli rutinom felöltöztem, majd lementem a fiúkhoz, akik már reggeliztek.

- Jó reggelt! – köszöntem, majd leültem az üres helyre, ami Norbi és Gergő között volt. Szedtem magamnak a hidegtálról, majd csendben elfogyasztottam. Némelyik focista beszélgetett egymással viszont volt, aki telefonozott, az utóbbiak közé tartozott Bence is. Nagyon belemélyült a telefonjába. Pár perc múlva dühösen kiment az udvarra.

- Mi van vele? – kérdezett rá Szabi.

- Gondolom a barátnőjével van valami, régóta vitatkoznak – mondta halkan Pisti, gondolom azért tudja mert a csapattársa. Kicsit rosszul esett, hogy van barátnője, bár ez várható volt, viszont mikor megjöttem azt mondták, hogy nincs barátnője. Összezavarodtam.

- Mára mi a program? – kérdezte meg Bolla hogy elterelje a figyelmünket.

- Ma elkellene menni edzeni egy kicsit. Délután lehet lejön Zoli, hogy megnézzen minket – tájékoztatta a csapatot Szabi.

- Akkor csapassuk – állt fel az asztaltól a tesóm – Mindenki hozza le a cuccát és fél óra múlva indulunk! Oszolj! – adta ki a parancsot a tesóm, mire mindenki elkezdett nevetni.

- Lilla jössz te is? – érdeklődött Dominik.

- Igen, ha nem gond – mosolyodtam el halványan.

- Dehogy, legalább te lehetsz az edző – kacsintott rám, majd felment. Szépen sorban a fiúk elhagyták a konyhát, így a mosogató gépbe bepakoltam, majd felmentem ruhát keresni. Egyik futó szettemre esett a választásom, és a tesóm egyik edzős mezére, amin a neve rajta van. Miután beraktam a szükséges dolgokat, lementem vissza a konyhába. A többi fiú fent volt még, így elkezdtem keresni jó pár üveg vizet az edzésre.

- Már megint megcsaltál? – ordított Bence az udvaron. Nem akartam hallgatózni, viszont nagyon hangosan beszélt. A beszélgetés többi része nem hallatszott, mivel bementem a kamrába a vizekért. Hangos ajtócsapásra lettem figyelmes, így visszamentem a konyhába. Pont láttam, ahogy dühösen felrohan a focista. Sajnálom őt, hiszen nem ezt érdemli. Lehet, hogy tetszik nekem. Nem tudom, mivel még nem éreztem ilyet soha. Elmélkedésemet a többi focista zaja zökkentett vissza.

- Kész vagytok? – érdeklődtem, mire egy hangos igen volt a válasz. Nagyjából 5 perc alatt megérkezett az egész csapat, még Bence is. A fiúk a vizet belerakták a sporttáskáikba, majd elindultunk a helyre, ahol edzeni fogunk. Szerencsére a focipálya 10 perc sétára volt. A kispadok mellett lepakoltunk, majd átcseréltük a cipőket.

- Ki lesz az edző? – kérdezte meg Bence.

- Lilla – mondta a tesóm.

- Ne szórakozz, egy lány fogja tartani az edzést?– kezdte el a beszédét flegmán.

- Na, álljál csak le – szóltam rá – Akkor lássuk, hogy mit is tudok. Kezdésnek fuss 10 kört, többieknek 6 kör van – adtam ki az utasítást.

- Ribanc – morogta, majd elkezdett futni.

- Ne foglalkozz vele, most szakított a barátnőjével – mondta Dominik, miközben a többi fiú együtt érzően nézett.

- Nem fogok nyugi. Akkor kezdjétek ti is el – mondtam kedvesebben, majd elkezdték a futást, kivéve a tesóm.

- Megverem, ha kell – ajánlotta fel.

- Hagyjad, lenyugszik majd, de kösz – mosolyodtam el, majd elindult a többi fiú után. Miután lefutották a köröket, alaposan bemelegítettünk együtt, majd erősítéssel foglalkoztunk. Ezt mind nagyjából 1 óra alatt sikerült véghez vinni. Gonosz voltam, mert mindig többet adtam Bencének, mint a többi focistának. Talán, így megtanulja, hogy kell viselkedni egy lánnyal.

- Ügyesek vagytok – mondtam miután befejeztük az erősítést – Igyatok egyet és utána meccseztek egyet. A csapat választást rátok bízom, addig csinálok pár képet, ha nem gond – vettem elő a gépem.

- Dehogy – vágta rá egyszerre pár fiú. A csapat választással hamar meglettek, így elkezdték a kétszer 20 perces meccsezést. Végig játszották a meccset, viszonylag kevés szabálytalansággal. Szerencsére jó helyen álltam, így rengetek jó képet csináltam. A meccs eredménye döntetlent lett. Visszacseréltük a cipőket, majd vissza indultunk a szállásra. Ha visszaérünk, akkor felrakom a laptopra a képeket és megszerkesztem, majd átküldöm a fiúknak.

Why me? Where stories live. Discover now