GİRİŞ

850 33 12
                                    

Skyra, biliyorum ismim bir tuhaf fakat idare edeceğiz artık.

Koltuğumda en sevdiğim diziyi izliyordum ve evde aburcubur olmadığını farkındaydım.
Salak kafam, neden daha önce almazsın ki!

Kendime hakaret etmeyi severdim.
Bu yüzden bu benim için sorun değildi.
Koltuktan kalktığım gibi dışarıya fırladım. Üstümde beyaz t-shirt altımda  da tayt vardı. Saçlarım ise orman gibi karmakarış olmuştu.

En yakın markete ilerlemeye başladım. Vardığımda içeriye girdim ve direk aburcubur reonuna daldım.
Sepetime malzemeleri yerleştirdikten sonra reondan köşeyi dönecekken birisine çarpmıştım.  Benim ve onun sepetide yere devrilmişti.

Kafamı ona çevirdiğimde çocuğun kıvırcık saçları vardı ve gözlük takıyordu.

Çocuk, bana hiç bakmadan malzemelerini yerden aldı ve gitti.
'İnsan bi özür diler, öküz' diye geçirdim içimden.

Aburcuburlarımı topladıktan sonra yerde başka bir şey daha gördüm, eline aldığımda telefon olduğunu anladım. Galiba o kıvırcık kafa düşürmüştü.
Hemen yerden kalktım ve dışarıya doğru koştum fakat çoktan gitmişti.

Bende bu telefonu yanımda götürmeye karar verdim.

Sonunda evime dönebilmiştim. Alttarafı bir alışveriş yapacaktım başıma gelmeyen kalmadı, her abartmayı severdim. Koltuğuma oturduğumda elimdeki telefonu masaya koydum, acaba içine baksamıydım? Derken çoktan elime alıp avmıştım bile.

Arkafon resimin de o çocuk vardı ve yanında aynı kendisine benzer birisi daha duruyordu. İkiside kıvırcık saçlı olduğuna göre kardeş olabilirler diye düşündüm.

Telefon'un kiliti olduğu için açamadım.
Belki yarın aynı markette karşılaşabilirdim.

BRokEN / Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin